Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er med den ny sidetall get greiene?

Jeg vet ikke. Noen synes tydeligvis det er stas å få det første innlegget på en ny side. Rent personlig synes jeg det er tåpelig. En anne ting å bemerke seg er jo at ikke alle brukerne bruker 20 innlegg per side. Noen bruker 50. De som skriver "sidetall GET" vil ikke være først på siden hos alle brukerne. Nuvel. Så lenge de ikke spammer/oppretter innlegget for å få innlegget først på hver side er det vel ikke så veldig farlig. Bare litt irriterende kanskje.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke. Noen synes tydeligvis det er stas å få det første innlegget på en ny side. Rent personlig synes jeg det er tåpelig. En anne ting å bemerke seg er jo at ikke alle brukerne bruker 20 innlegg per side. Noen bruker 50. De som skriver "sidetall GET" vil ikke være først på siden hos alle brukerne. Nuvel. Så lenge de ikke spammer/oppretter innlegget for å få innlegget først på hver side er det vel ikke så veldig farlig. Bare litt irriterende kanskje.

Jeg skriver ett innlegg og legger til ''XXXX GET!'' :)

Lenke til kommentar

Har iritert meg over det i lang tid nå. noe jeg har ytret min mening om og før. Allså jeg kan være med på å skjønne

side 1000 og slikt men side 1183 f.eks skjønner jeg ikke i det hele og store!

Lenke til kommentar

Har iritert meg over det i lang tid nå. noe jeg har ytret min mening om og før. Allså jeg kan være med på å skjønne

side 1000 og slikt men side 1183 f.eks skjønner jeg ikke i det hele og store!

Ja, med store tall kan jeg skjønne, men et vanlig nummer. Litt irriterende ja.

Lenke til kommentar

JA god kveld er vel det riktige å si nå. Har vært borte hele dagen i 2 konfirmasjonsfester. Savnet meg? ^_^

Må si jeg ble litt skremt av all aktiviteten som har vært her i dag. Begynnte å lure på hvem som hadde vært litt løssluppen og økt befolkningstallet så mye. Jaja sånn går det når jeg ikke passer på dere. :D

Lenke til kommentar
Hei, TSP!
Hei hei :)

Jeg har ikke satt meg helt inn i hva som skjedde på Diskusjon.no i DNFK. Det var riktignok jeg som stengte tråden der, men valgte å overlate opprydningen til noen andre. Jeg velger å håpe at dere er villige til å oppføre dere fint og etter retningslinjene både på Diskusjon.no og Innlegg.no.

Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier?
Ser for tiden på 24, Lost og The Big Bang Theory. Prison Break er og bra. Tidens favoritt er definitivt Rome.

Ellers får dere bare rope ut om det er noe dere ønsker til eller fra forumet. Skal ta en nærmere titt i tilbakemeldingskategorien i løpet av de nærmeste dagene.

Jeg ser at noen forventet et episk innlegg fra meg, jeg beklager. Men holdt på med andre ting, derfor det tok meg så lang tid å poste... Det får bli en annen gang.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Jeg kjeder meg noe voldsomt. Dumt at det ikke er mer Heroes på en stund, får vel fortsjette med Doctor Who :)

Edit: Alle moderatorene burde ha den avataren.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar
Hei, TSP!
Hei hei :)

Jeg har ikke satt meg helt inn i hva som skjedde på Diskusjon.no i DNFK. Det var riktignok jeg som stengte tråden der, men valgte å overlate opprydningen til noen andre. Jeg velger å håpe at dere er villige til å oppføre dere fint og etter retningslinjene både på Diskusjon.no og Innlegg.no.

Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier?
Ser for tiden på 24, Lost og The Big Bang Theory. Prison Break er og bra. Tidens favoritt er definitivt Rome.

Ellers får dere bare rope ut om det er noe dere ønsker til eller fra forumet. Skal ta en nærmere titt i tilbakemeldingskategorien i løpet av de nærmeste dagene.

Jeg ser at noen forventet et episk innlegg fra meg, jeg beklager. Men holdt på med andre ting, derfor det tok meg så lang tid å poste... Det får bli en annen gang.

Wow. Ditt første i SO var på side 1 og ditt andre er på side 1129 :mellow:

Lenke til kommentar

In case jeg ikke har skrevet det før så er Dexter favoritten. Men blant annet Scrubs og The Wire er veldig godt likt og. Alias og Family guy var det store når jeg var litt yngre.

Er fortsatt deppa over hvor patetisk jeg er til å øve til matte, men i det minste har jeg et godt lass smash og ostepop ved siden av meg:P Og super mario RPG på Wiien (for i morra).

Ellers: Trampolina jeg har er litt slitt. Det mangler tre fjærer pga sømmen som holder fast tingen fjørene henger i, har gått opp (trampolina var dårlig sydd når jeg fikk den). Sannsynligvis vil flere fjører forsvinne etterhvert. Når er det "farlig" å hoppe?.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Har vi en filmprat tråd ala serieprat?

Edit: Det nærmer seg farlig når 3 relativt tynne personer er veldig nærme / treffer bakken.

Endret av Bruker-127711
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...