Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi med grønn skrift er er for å skjerme dem med rød. Vi tar imot de verste anklagelsene og nazi-utmerkelsene mens rødingene ser på oss fra sine høye tårn og ler. Ler godt.

Edit: Nei, gutta, nå skal jeg ut å råne! Snakkes!

Endret av Laland
Lenke til kommentar
Laland bare tuller med dere. Å ha grønn skrift har en haug av bivirkninger. Man risiskerer å få skadet psyke, ufrivillige panikkanfall med mye mer. Skal ikke nevne de verste bivirkningene.

Skrivekrampe? Ukontrolerte rykkninger i søvne? En mani for å løpe etter folk på gata som sier noe stygt for å prøve å slette dem? Prøve å moderere bursdagsgaver til noe bedre? Ligge i fosterstillig i et hjørne når folk er slemme?

Lenke til kommentar
Lakus og meg.. er ikke store forskjellen; han røyker, jeg har grønn skrift under nicket. Bivirkninger av begge er å være mye roligere.

Edit: Snorre, skal vi ramse opp da.. The Simpsons, Seinfeld, The King of Queens, South Park, Prison Break og 24 er dem i eliteklassen. Family Guy og American Dad må også nevnes. :)

We are the same, you and I.

Lenke til kommentar

Mine favorittserier for tiden:

Heroes:

Mange vil hevde dette er en middelmådig serie. Vel, det må de gjerne få lov til, men jeg digger den. Historier om modige mennesker og folk med overnaturlige krefter er alltid veldig appelerende. Det er ikke så ofte man får dem i TV-serieform. Så når en slik serie kommer blir jeg veldig fort hekta. Karakteren Hiro Nakamura er vel omtrent det som gjør serien til det den er. Uten Hiro hadde ikke serien vært halvparten så godt. Så det sier vel sitt.

Penn & Teller: Bullshit!:

En serie med fokus på å opplyse. Dette er en serie med overaskende høy puppefaktor, til tross for dets egentlige innhold. Jeg antar de to TV-vertene viss navn er del av navnet på serien benytter hver mulige anledning til å ha nakne damer på settet. Anyhow. Penn og Teller tar sikte på å angripe alle misoppfatninger og hjernedysfunksjoner menneskeheten sliter med, enten det er kreasjonisme, miljøhysteria eller andre ting.

Cowboy Bepop:

Anime-serier er kanskje ikke for alle. Men Cowboy Bepop har såpass bred appell at selv den minst kulturrelative nordmann skulle kunne like den. Cowboy Bepop er heftig japansk animert sci-fi action. Serien handler om de tre dusørjegerne Spike, Jet og Faye Valentine, samt den litt rare og lille hackeren og geeken Ed (en jente som heter Edward). Animasjonene er fine, stilen ganske enkelt fantastisk, musikken god og historien engasjerende. Anbefales på det sterkeste.

Edit: @ Nøtte:

Hahahahahaha! Der slo du'an midt på spikern. (For å si det på godt østlandsk).

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Siden alle bestemte seg for å stoppe å poste i påvnte av Snorre og TSP sine sikkert episke innlegg benytter jeg stillheten til å gi beskjed om at Lakus nå skal spille Racedriver: GRiD. Skikkelig kjempespennende nyhet, I know, men det er bedre enn ingenting mens dere venter.

Lenke til kommentar
Siden alle bestemte seg for å stoppe å poste i påvnte av Snorre og TSP sine sikkert episke innlegg benytter jeg stillheten til å gi beskjed om at Lakus nå skal spille Racedriver: GRiD. Skikkelig kjempespennende nyhet, I know, men det er bedre enn ingenting mens dere venter.

Lakus liker racingspill? Da har jeg sett det også! Besvime*

Endret av HCG
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...