Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Virker som det kommer til å være en del sider som har kommet opp når jeg er ferdig med å dusje nå. BTW: Camrot har jeg ikke sett på år og dag på gamer forumet Endret 3. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Failfunnies.com får mye trafikk da, så alt er ikke dumt.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Fnis, drugiS. Edit: Nå forlater jeg dere. Behave. Endret 3. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg failet med fail-detektor. Det er det verste som kan skje et menneske. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men.. dobbel negativ=positiv? drugiS klarer ikke finne fail. Blir det da win? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Jeg failet med fail-detektor. Det er det verste som kan skje et menneske. Men dobbel negativ bli positiv, så du ender jo egentlig opp der du startet - ved awesomeness. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er dere samme brukeren eller er bare folket veldig sammstemt? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dere sa det samme. Oh, the awesomeness. Endret 3. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Lakus og meg.. er ikke store forskjellen; han røyker, jeg har grønn skrift under nicket. Bivirkninger av begge er å være mye roligere. Edit: Snorre, skal vi ramse opp da.. The Simpsons, Seinfeld, The King of Queens, South Park, Prison Break og 24 er dem i eliteklassen. Family Guy og American Dad må også nevnes. Endret 3. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier? The unit så kalbert! Eller chuck eller Fringe eller... Nei The unit er den jeg synes er mest spennende! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Dexter er den beste tv-serien! Ellers følger jeg med på de vanlige, Lost, Heroes etc. Edit: Og Chuck så klart! Endret 3. mai 2009 av Turboleif Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier? Jeg kan jo smelle opp en liste. 1. My freakish fingers (søk på youtube) 2. Prison Break 3. High Stakes Poker 4. Lost Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heroes er uten tvil min favorittserie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) @Snorre: Band of Brothers må jo være den klart største favoritten. Men du mente kanskje mer i retning av hvilke serier vi ser på for tiden nå? Isåfall må jeg vel si Lost, The Big Bang Theory og Scrubs. Ser en del på Mythbusters og litt på Dexter også, men de er sidestilte. Har planer om å begynne å se på Heroes og Doctor Who også innen rimelig fremtid etter store ord fra folk her inne. Gleder meg litt til Doctor Who, da det virker ganske interessant. Jeg klarte selvfølgelig å glemme knallserier som The Wire, My Name is Earl, Terminator: The Sarah Connor Chronicles og Magnum P.I ... Endret 3. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 1. My freakish fingers (søk på youtube) Bare å glede seg til neste installasjon i serien. Send PM for forslag til hva som skal gjøres! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Denne sesongen med Heroes har vært dårlig, men det har tatt seg opp igjen i slutten nå. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Laland bare tuller med dere. Å ha grønn skrift har en haug av bivirkninger. Man risiskerer å få skadet psyke, ufrivillige panikkanfall med mye mer. Skal ikke nevne de verste bivirkningene. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Et lite spørsmål ut av det blå her. Hva er deres favoritt-tv-serier? Min favoritt serie tror jeg de fleste So-folkene har fått trekt ned hodet siden dag en. Men testet ut Being Human slik du annbefalte og den var absolutt nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå