lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Forresten, jeg er ikke ikke sammen med Grand tanten og grand onkelen min forde jeg har problemer, jeg er der forde jeg liker og se på film og spille med den ultra nerdete onkelen min. Vi spillte rekord lite spill denne gangen da. Tror vi spillte 2 timer worms og litt Eternal Darkness, vi så mest på TV-serier. Jeg vil også ha en gameronkel! :o Han er litt mer avansert nerd. Han driver og lager opprativsystemer, modder ting, bygger ting, programerer og mye annet. Men han liker og slappe av med ett spill av og til Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hvordan får man 50 innlegg pr side? Er ikke sikker, men det hadde vært veldig praktisk i denne tråden. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha, høres ut som om folk får prestasjonsangst når det er så mange folk her inne.. Blir jo det når man bare er vant til den lille indre sirkelen som vanligvis henger her :unsure: Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Spillinteresserte i familien er alltid kjekt. Jeg husker fortsatt når jeg, broren min og pappa spilte Age of Empires 2 på lokalt nettverk. Det var tider det. For ikke å snakke om Mario Kart 64. Er ikke rart jeg ble spillnerd i min ungdom. Skjønt, jeg spiller relativt lite nå i forhold til hva jeg gjorde før. Vi spillte alltid mye N64 før, men nå som han har Wii har han ikke lyst til det lenger Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ah, Snorre i love u!<3 Skjul Alert! Fjortisfaktor i SO tråden! Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er vell ikke prestasjonsangst det går på, heller at man må lese en ny side hvert minutt for å holde seg oppdatert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ehhhmmm seibiff er jo kjempe godt! Du skuffer meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Synes det er flott med mye aktivitet! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Det er egentlig ikke så komplisert. Gå inn i tråden. Oppdater siden hvert minutt. Etter to sider har du med stor sannsynlighet fått oversikt over den pågående diskusjonen og kan enkelt hoppe inn du også. ( : Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ehhhmmm seibiff er jo kjempe godt! Du skuffer meg. Føler den gjorde sitt. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utolig nok var det ikke sarkasme! Jeg lagde det her om dagen hjemme! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ohh.. vel, hvis noen har en fail-detector, prøv den på meg. :-/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ingen som var sarkastiske her, Laland. Detektoren din får du ta med et annet sted. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Den var jo ødelagt tross alt... Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hvordan får man 50 innlegg pr side? Er ikke sikker, men det hadde vært veldig praktisk i denne tråden. Bumpedidump. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, hvem sa den fungerte? Gormers ordner opp!<3 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ohh.. vel, hvis noen har en fail-detector, prøv den på meg. :-/ Var ikke mye brukbart å finne. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ehhhmmm seibiff er jo kjempe godt! Du skuffer meg. *bilde* Føler den gjorde sitt. Den kunne jeg trengt :/ Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Ohh.. vel, hvis noen har en fail-detector, prøv den på meg. :-/ Skjul Jeg var for sen Endret 3. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 hvordan får man 50 innlegg pr side? Er ikke sikker, men det hadde vært veldig praktisk i denne tråden. Bumpedidump. Gå på kontrollpanel og finn foruminnstillinger, så er det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå