Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Er vel hovedsaklig samme folka begge steder så blir vel ganske likt? Synes kvaliteten her på Innlegg.no og Diskusjon.no er ganske lik når det kommer til poster og slik.

Kan ikke si at jeg har sett så mange av innbyggerne i DNFK her, men siden enkelte av dere reklamerte så innmari for gamer i stad er det sikkert en del som registrerer seg. Og da blir det fler. Jeg prøver å se på hw og gamer som to individuelle sider, tross alle de samme medlemmene.

Men som sagt, jeg har ikke lest så mye her enda, men er ikke kjempeimponert til nå.

Vel det er vel mye av det samme her som DNFK Men jeg sysn faktisk folk her er litt mer åpne mot nye brukere.

Kan godt være flere registrerer seg her, men vil dem være aktive?

Syns det er litt synd du ikk er imponert enda... Vi har hatt en god del gode lange diskusjoner her. Dem dukke ropp fra tid til annen. Da er det hovedsaklig gode vel formulerte innlegg som skrives.

Men det bilde ditt har du tatt det selv? er fasinert over det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
:lol: Uff. Men det fine med dette forumet er at vi har en litt løs stemning her. Dessuten går det faktisk ann å diskutere annet enn andres forhold til hverandre her. Man har blant annet diskutert meningen med livet, hvorvidt det finnes liv på andre planeter etc. Så jeg synes nå brukerne her inne er skikkelig greie.
Lenke til kommentar
Takk, til alle som gratulerte meg :)

Det er en sann glede Lolidude! Hvordan føles det? Fått noe flott?

Siden hele mor sin side av familien er Jehovas Vitner så får jeg ikke så mange gaver. Men grand onkelen min og grandtanten min (Som jeg drar til en helg i måneden) Ga meg DMZ, Beatles Skjorte, CTRL + ALT + DELETE og Donald første årgang. Farmoren min og farfaren min har ikke gitt meg noe enda, men jeg får alltid noe av dem.

Forresten, jeg er ikke ikke sammen med Grand tanten og grand onkelen min forde jeg har problemer, jeg er der forde jeg liker og se på film og spille med den ultra nerdete onkelen min. Vi spillte rekord lite spill denne gangen da. Tror vi spillte 2 timer worms og litt Eternal Darkness, vi så mest på TV-serier.

Lenke til kommentar
Får ikke spist middag engang (seibiff, takk som spør) før man må bla seg igjennom tre-fire sider. Makan!

Jeg spsite mens jeg diskuterte! Seibiff er knall da! (spaghetti med tomatsaus og kjøttdeig her!)

Nå er det dessert! vanilje is! og jeg som er laktose intoleran!

Lenke til kommentar

Og bare så det er sagt. Brukere herfra som spammer andres forum med reklame for dette forumet gjør bare vondt for forumet. Folk får ikke noe godt inntrykk av dette forumet hvis brukerne her får tråder på andre fora stengt på grunn av mas om forumet.

Lenke til kommentar
Forresten, jeg er ikke ikke sammen med Grand tanten og grand onkelen min forde jeg har problemer, jeg er der forde jeg liker og se på film og spille med den ultra nerdete onkelen min. Vi spillte rekord lite spill denne gangen da. Tror vi spillte 2 timer worms og litt Eternal Darkness, vi så mest på TV-serier.

Jeg vil også ha en gameronkel! :o

Lenke til kommentar
:lol: Uff. Men det fine med dette forumet er at vi har en litt løs stemning her. Dessuten går det faktisk ann å diskutere annet enn andres forhold til hverandre her. Man har blant annet diskutert meningen med livet, hvorvidt det finnes liv på andre planeter etc. Så jeg synes nå brukerne her inne er skikkelig greie.

Den meningen med livet var fantastisk da!

Hadde det mye moro der!

Seibiff er kattemat. Det vet jeg nøtte er enig i. :rolleyes:

Ehhhmmm seibiff er jo kjempe godt!

Lenke til kommentar

Jeg vil også ha en gameronkel! :o

Hei, nevø.

Jeg har nettopp blitt onkel til 2 så det er ikke noe problem :p

Lenke til kommentar

Spillinteresserte i familien er alltid kjekt. Jeg husker fortsatt når jeg, broren min og pappa spilte Age of Empires 2 på lokalt nettverk. Det var tider det. For ikke å snakke om Mario Kart 64. Er ikke rart jeg ble spillnerd i min ungdom. Skjønt, jeg spiller relativt lite nå i forhold til hva jeg gjorde før.

Lenke til kommentar

Tror nok de fleste av oss tenkte det snorre:

MSN samtale over angrepet som ble begått av visse personer:

Håkon sier:

"brotha"

kjære vene

Gorm sier:

haha^^

Svein Erik | HCG sier:

Emil: Det gir jeg faen, det er et fucket up place, anyway.

Håkon sier:

ikke sitér meg når du sier det!

da virker det som om jeg mener det samme

-.-

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...