Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble gamer fordi det er mange fra diskusjon som loker her istedet for der. Jeg er jo ikke akkurat noen spilljente, så holder meg vel bare i denne tråden.

De piler vel tilbake til dnfk når den blir åpnet igjen, tenker jeg.

Spørs hvem som kommer hit. Jeg for min del holder meg der de jeg snakker mest med er.

Lenke til kommentar

Hvis du skal tenke slik vil du jo alltid snakke med de samme folkene Kanin. Du burde henge der det er folk å snakke med. Så kan du heller oppdage nye hyggelige folk å snakke med etterhvert som du er der.

@ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det?

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Er vel hovedsaklig samme folka begge steder så blir vel ganske likt? Synes kvaliteten her på Innlegg.no og Diskusjon.no er ganske lik når det kommer til poster og slik.

Kan ikke si at jeg har sett så mange av innbyggerne i DNFK her, men siden enkelte av dere reklamerte så innmari for gamer i stad er det sikkert en del som registrerer seg. Og da blir det fler. Jeg prøver å se på hw og gamer som to individuelle sider, tross alle de samme medlemmene.

Men som sagt, jeg har ikke lest så mye her enda, men er ikke kjempeimponert til nå.

Lenke til kommentar
Hvis du skal tenke slik vil du jo alltid snakke med de samme folkene Kanin. Du burde henge der det er folk å snakke med. Så kan du heller oppdage nye hyggelige folk å snakke med etterhvert som du er der.

@ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det?

Før jeg begynte på diskusjon kjente jeg ingen der, nå kjenner jeg mange. Men orker ikke stresse med nye mennekser hele tiden :p

Lenke til kommentar
@ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det

Oi, nå bobler fjortisfaktorene, fjortisenergien og fjortiskreftene over i kroppen min. Takk Mokko!

herregud, lizzom, tror jeg må ta et bilde av meg selv på badet lizzom, for å roe ned nervene. Det føles så mad crazy. Love u snorre<3

Endret av Paisley
Lenke til kommentar
Men som sagt, jeg har ikke lest så mye her enda, men er ikke kjempeimponert til nå.

Men så er dette kanskje ikke dette den rette tiden å være innom tråden på for å kun oppleve innlegg av kvaliteten episke/storslåtte. IMO

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...