Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel jeg håper mange finner sin plass her og Er bare hyggelig med flere meninger! Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ja, det kan jeg egentlig informere diskusjonbrukere om: Alle her inne er egentlig hyggelige. (sykt, ja.) Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Love fool: Da får vi bare gjøre et godt inntrykk ^^ Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Takk, til alle som gratulerte meg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ble gamer fordi det er mange fra diskusjon som loker her istedet for der. Jeg er jo ikke akkurat noen spilljente, så holder meg vel bare i denne tråden. De piler vel tilbake til dnfk når den blir åpnet igjen, tenker jeg. Spørs hvem som kommer hit. Jeg for min del holder meg der de jeg snakker mest med er. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 La nettopp merke til at den o store hellige profeten (master of Eplefe) har laget en bruker :o Where? Jeg la også merke til att aktiviteten i tråden er skyhøy nå Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Takk, til alle som gratulerte meg Det er en sann glede Lolidude! Hvordan føles det? Fått noe flott? Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du er i besittelse av fjortispowaz nå vet du, Lolidude. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Hvis du skal tenke slik vil du jo alltid snakke med de samme folkene Kanin. Du burde henge der det er folk å snakke med. Så kan du heller oppdage nye hyggelige folk å snakke med etterhvert som du er der. @ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det? Endret 3. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bursdager er bare kjipe når du passerer tyve. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du ble 14 eller ble du 15, Lolidude? Lenke til kommentar
Aidskake Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er vel hovedsaklig samme folka begge steder så blir vel ganske likt? Synes kvaliteten her på Innlegg.no og Diskusjon.no er ganske lik når det kommer til poster og slik. Kan ikke si at jeg har sett så mange av innbyggerne i DNFK her, men siden enkelte av dere reklamerte så innmari for gamer i stad er det sikkert en del som registrerer seg. Og da blir det fler. Jeg prøver å se på hw og gamer som to individuelle sider, tross alle de samme medlemmene. Men som sagt, jeg har ikke lest så mye her enda, men er ikke kjempeimponert til nå. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bursdager er bare kjipe når du passerer tyve. Jeg sluttet å feire etter 20 års dagen min jeg! Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bursdager er bare kjipe når du passerer tyve. pfft. jeg skal være glad den dagen jeg fyller 22. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Han ble 14. Ny artikkel på Gamer.no nå http://www.gamer.no/article.php?articleId=1228 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Gratulerer med dagen lolidude. Jeg oppdaget akkurat at jeg har en nettside som skal inn i morgen, så dette blir stress. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hvis du skal tenke slik vil du jo alltid snakke med de samme folkene Kanin. Du burde henge der det er folk å snakke med. Så kan du heller oppdage nye hyggelige folk å snakke med etterhvert som du er der. @ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det? Før jeg begynte på diskusjon kjente jeg ingen der, nå kjenner jeg mange. Men orker ikke stresse med nye mennekser hele tiden Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Bursdager er bare kjipe når du passerer tyve. Da føler du at du begynner å bli gammel? Litt tidlig å begynne å bekymre seg for det, kanskje. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) @ Mokko: Nei! Du må ikke oppmuntre fjortiskreftene. Det kan være farlig. Du vet vel det Oi, nå bobler fjortisfaktorene, fjortisenergien og fjortiskreftene over i kroppen min. Takk Mokko! herregud, lizzom, tror jeg må ta et bilde av meg selv på badet lizzom, for å roe ned nervene. Det føles så mad crazy. Love u snorre<3 Endret 3. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Men som sagt, jeg har ikke lest så mye her enda, men er ikke kjempeimponert til nå. Men så er dette kanskje ikke dette den rette tiden å være innom tråden på for å kun oppleve innlegg av kvaliteten episke/storslåtte. IMO Endret 3. mai 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå