Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Har du gått bort fra maskinen nå, Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Han tok feil av Eplefe og Aidskake. sa han ikke at aidskake var jente? Etter en kjapp edit, og sikkert en titt inn på profilen jo Edit: Nei Endret 3. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig så mye hw folk som var her da plutselig. Hva har hendt? De stengte DNFK igjen ^_^ Håper ikke det betyr nedsenking av kvaliteten her. Vel, nå var grunnen til stengingen at folk fra gamer hisset opp skapningene som lever på den siden der. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Noen som har noen prøver i morra? Har en mattetentamen og er litt deppa over at jeg kan så lite fra det året her. Spanskfremføring er gøy. Jeg går å tar meg en røyk jeg. Brb Jeg har vondt i halsen. Skylder på røyk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Vel Ballus. Da foreslår jeg at du sender DS-en til meg. Jeg kommer til å bruke den til å foreta vitenskapelige undersøkelser, deriblant hvordan en voksen man reagerer på Nintendogs. Hvor kul Link egentlig er i håndholdt format. Og sist men ikke minst, hvor mange % DS-en øker draget på damene. Jeg kommer selvsagt til å skrive grundige rapporter og analyser fri for bruk, for å fremme kunnskapen innen disse områdene av vitenskapen. Edit: Et innlegg inneholdende kun en smiley ble fjernet. Ikke glem retningslinjene folkens: Spam er ikke tillatt. Med spam forstås korte, unødvendige innlegg (bestående av få ord og/eller smileys). Endret 3. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så hvis det kommer haruger av Diskusjon.no folk hit nå er det enten for å hevne seg, for å ha en midlertidig snakketråd eller for å være aktive begge plasser. Håper selvfølgelig på sistnevnte. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror vi har vært oppi noe det samme antallet under disse politikk/religion debattene Jo vi var vel flere når vi diskuterte rund om Haikerensguide til galaksen og liv etter døden og inteligent liv på andre planeter og sånt... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DS er en episk håndholdt konsoll, men likevel liker jeg ikke bruke den i offentligheten. Er redd for at de kule folka skal stemple meg som nerd, så jeg vil heller bruke kameratens iphone. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Så hvis det kommer haruger av Diskusjon.no folk hit nå er det enten for å hevne seg, for å ha en midlertidig snakketråd eller for å være aktive begge plasser. Håper selvfølgelig på sistnevnte. Du er ikke den eneste... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De fleste løper vel så fort de ser grønn skrift her uansett. Og ettersom det er rimelig ofte ... En kan jo kalle det evolusjon. De har tilpasset seg sine omgivelser. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Tror "Tid er relativt" diskusjonen har vært den mest populære hittil.. Det tok av! Ikke rart Lakus må ta seg en røyk når han har slikt å tenke på! Edit: Snorre og jeg er ikke her for å være nazister, vi er her for å holde på som dere - snakke om alt og ingenting. Se bare på igår når vi diskuterte religion. Vi tåler å få dritt slengt vår vei vi også. Endret 3. mai 2009 av Laland Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DS er en episk håndholdt konsoll, men likevel liker jeg ikke bruke den i offentligheten. Er redd for at de kule folka skal stemple meg som nerd, så jeg vil heller bruke kameratens iphone. PSP er epic, ikke episk Lakus: Skulle akkurat si det samme. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror "Tid er relativt" diskusjonen har vært den mest populære hittil.. Det tok av! Ikke rart Lakus må ta seg en røyk når han har slikt å tenke på! Der ser du hvorfor jeg trenger å ta en røyk en gang iblant, men jeg klarer ikke det når dere hele tiden skal poste. Bryter snart sammen som han lille Britney Spears kiddoen. "Leave me alone buhuhu". Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tror "Tid er relativt" diskusjonen har vært den mest populære hittil.. Det tok av! Ikke rart Lakus må ta seg en røyk når han har slikt å tenke på! Edit: Snorre og jeg er ikke her for å være nazister, vi er her for å holde på som dere - snakke om alt og ingenting. Se bare på igår når vi diskuterte religion. Vi tåler å få dritt slengt vår vei vi også. Men da er jo spørsmålet om han faktisk bruker tid på å røyke da Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Tenker du på Chris Rocker? LEAVE HIM ALONE! Leave him alone I say! Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Vel Ballus. Da foreslår jeg at du sender DS-en til meg. Jeg kommer til å bruke den til å foreta vitenskapelige undersøkelser, deriblant hvordan en voksen man reagerer på Nintendogs. Hvor kul Link egentlig er i håndholdt format. Og sist men ikke minst, hvor mange % DS-en øker draget på damene. Jeg kommer selvsagt til å skrive grundige rapporter og analyser fri for bruk, for å fremme kunnskapen innen disse områdene av vitenskapen. Jeg kan konkludere for deg: Nintendogs kan ødelegge menn på 2 timer. Link er ok minus. DS minker draget på damene 10 %. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) @ Nøtte. Eller om dere opplever den tiden jeg bruker på å røyke som kortere enn det jeg opplever den som? Sannsynligvis ja. Tiden flyr når man er i godt selskap, og her inne er det masse av det. Endret 3. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Historier fra i natt begynner å ramle inn over MSN. Jeg har visst lagt an på samtlige jenter i klassen, bortsett fra de med kjæreste. De var jeg klok nok til å holde meg unna. Jeg falt også i skogen da jeg skulle tisse. Det forklarer såret på leggen. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 De fleste løper vel så fort de ser grønn skrift her uansett. Og ettersom det er rimelig ofte ... En kan jo kalle det evolusjon. De har tilpasset seg sine omgivelser. Haha. Jeg humret. Vel. Kanskje jeg skal skrive et script som starter firefox, går inn i Siste Ordet 1 (denne tråden), og oppdaterer siden hvert femte minutt. Da kan bråkmakerne aldri være sikker på om jeg er her eller ikke. *evil laugh*. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 God kveld kjente og ukjente! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå