Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hva er værre enn å ikke ha dopapir på en søndag? Å oppdage at det egentlig er Mandag og at du har glemt å gå på matte tentamen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) @ Laland: Men jeg rekker jo aldri ta meg en røyk pga deres stadige innlegg, så det er jo ikke noe problem. Se, her sitter jeg enda. Og å har dere jo også masse nye brukere å snakke med, og som HCG kan lære seg kjønnet på. Endret 3. mai 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ballus: Hvilke plattformer har du? what? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig så mye hw folk som var her da plutselig. Hva har hendt? De stengte DNFK igjen ^_^ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Heter vel samfunnskunnskap og samfunnsfag. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ballus: Hvilke plattformer har du? what? Dette er et spillforum. Prepare for nerd-rage. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Voldelig mye brukere nå som leser tråden! Aner jeg ny rekord? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Men jeg rekker jo aldri ta meg en røyk pga deres stadige innlegg, så det er jo ikke noe problem. Se, her sitter jeg enda. Og å har dere jo også masse nye brukere å snakke med, og som HCG kan lære seg kjønnet på. DET VAR JO FOR FAEN BARE 2 GANGER! Sorry, overreagering er noe herk! Ballus: Hvilke plattformer har du? what? Hvilke spillmaskiner har du? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 @ Laland: Men jeg rekker jo aldri ta meg en røyk pga deres stadige innlegg, så det er jo ikke noe problem. Se, her sitter jeg enda. Og å har dere jo også masse nye brukere å snakke med, og som HCG kan lære seg kjønnet på. Hva har skjedd nå? Har HCG tatt feil av hvilket kjønn du er? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DET VAR JO FOR FAEN BARE 2 GANGER! Sorry, overreagering er noe herk! Du er søt ^_^ Men da gikk jeg for å ta en røyk. Hva har skjedd nå? Har HCG tatt feil av hvilket kjønn du er? Han tok feil av Eplefe og Aidskake. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Sadfez: Ja, dette var også forvirrende for en klassekamerat som tok boka jeg hadde for det faget, og tok omslag på både hans egen og min, og skriblet samfunnskap på dem, slik at jeg var uten lærebokbok i en måned :/ Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DET VAR JO FOR FAEN BARE 2 GANGER! Sorry, overreagering er noe herk! Du blir ikke noe tøffere av å banne masse med Caps Lock. Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) De stengte DNFK igjen ^_^ de gjorde faktisk det. jeg har X360, pc, ds (som egentlig bare søstera mi bruker). Endret 3. mai 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Utrolig så mye hw folk som var her da plutselig. Hva har hendt? De stengte DNFK igjen ^_^ Håper ikke det betyr nedsenking av kvaliteten her. Voldelig mye brukere nå som leser tråden! Aner jeg ny rekord? Tror vi har vært oppi noe det samme antallet under disse politikk/religion debattene Lenke til kommentar
Cee_T Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Han tok feil av Eplefe og Aidskake. sa han ikke at aidskake var jente? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DET VAR JO FOR FAEN BARE 2 GANGER! Sorry, overreagering er noe herk! Du blir ikke noe tøffere av å banne masse med Caps Lock. Det kan jo hende at man blir det da Alle de kule i filmer gjør jo det! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Ballus: Hvilke plattformer har du? what? Dette er et spillforum. Prepare for nerd-rage. Skjul Voldelig mye brukere nå som leser tråden! Aner jeg ny rekord? Hadde vært moro, især hvis de kommer med gode intensjoner! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DET VAR JO FOR FAEN BARE 2 GANGER! Sorry, overreagering er noe herk! Du blir ikke noe tøffere av å banne masse med Caps Lock. Hørt om overreagering? Btw, jeg brukte ikke CL, men Shift ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 En røyk til? Nei, den samme. Jeg får bare aldri dratt meg selv bort fra PC'en fordi alle poster. Kan alle vente i ett minutt før de poster neste innlegg? Ellers kommer jeg meg aldri opp ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå