Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er stort enig i at Prison Break falt ut av kjøre for lenge siden. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Syntes Prison Break er temmelig underholdende fortsatt jeg. Tapte seg litt i sesong 4, men jeg syntes de kom seg særlig de siste episodene vi har fått hittil. Det er jo fortsatt 6 episoder igjen, og da er serien ferdig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg kom meg egentlig aldri til å begynne å se på Prison Break. Men dette kom vel mest av at jeg ikke synest det hørtes særlig gøyt ut, pluss at det var de samme personene som elsket One tree hill som anbefalte den Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har aldri fått med meg hva One Tree Hill er, men PB kan jeg anbefale! Start med sesong èn og se deg utover derifra. Det er en til tider litt vel fantastisk story-line men de selger den! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kansje jeg får teste den ut i en serietørke Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Holder på med Dexter, House og Scrubs for tiden, og alle er tunge å svelge. Dexter er litt for groteskt til tider, House kan være direkte kjedelig og Scrubs har tapt seg kraftig siden tidligere sesonger. Men, underholdning er det! Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dexter er bare helt utrolig bra. Er på sesong tre nå. Mesterverk ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dexter er absolutt genialt. Jeg håper dere ikke ser rart på meg, når jeg sier at jeg nyter hver eneste episode Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dexter er absolutt genialt.Jeg håper dere ikke ser rart på meg, når jeg sier at jeg nyter hver eneste episode Aldeles ikke. Det er jo bare helt nydelig. Har episodene i HD og nyter de på flatskjermen. Hver eneste episode er et kunstverk. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er bra,jeg er enig at det er et kunstverk. De delene jeg liker best med Dexter er når han er seg selv, altså ingen hemmligheter. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nå skal jeg og cheese doodles posen se på Heroes Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har du ikke sett den enda? :o Ostepop Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Lurer veldig på om folk vet hva "episk" er. Det blir jo misbrukt i hytt og gevær. Endret 17. februar 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vant i poker i dag igjen. Jeg spiller for ganske små beløp, og tjener litt hver gang. Det blir penger av sånt. ^_^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Sikta du til meg Sadfez? Heroes episoden var episk ( ) Sylar blir mer og mer awesome. Var litt trist det som skjedde før slutten. Men episoden var virkelig epic. Epic at det har kommet ny msn, liker den veldig. Epic at Epic har kommet med et så epic spill som gears of war 2, det er bare så epic. Snakk om epic tråd. .. Og epic post. Epic ftw! edit: Jeg vant i poker i dag igjen. Jeg spiller for ganske små beløp, og tjener litt hver gang. Det blir penger av sånt. ^_^ Vant du epic mye? Var det derfor du ikke var på den epic'e xbox live? var det epic gøy? .. skal slutte nå Endret 17. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Er stor forskjell på epic og episk. Siktet ikke til deg, jonas. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vant i poker i dag igjen. Jeg spiller for ganske små beløp, og tjener litt hver gang. Det blir penger av sånt. ^_^ Vant du epic mye? Nei, ikke epic mye, men epic passe. Var det derfor du ikke var på den epic'e xbox live? Ja. var det epic gøy? Ja. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Btw drugiS; Har 103 flere innlegg enn deg, hvis du beregner uten de i denne tråden Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 18. februar 2009 Del Skrevet 18. februar 2009 God kveld folkens Står til? Skjer det noe morsomt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå