Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Jeg ser så mange newbies i denne tråden, også snakker DERE om å ta imot nye? /WIN

Endret av Slettet-oVjeg2q2Tk
Lenke til kommentar

Jeg vet av erfaring fra moderatorstillingen på diskusjon.no at brukere som deltar i sosiale tråder på foraer kan være ganske slemme med hverandre. Det er desverre slik at enkelte mennesker drar med seg uvennskapet sitt inn på foraer. Så jeg håper vi slipper det her på forum.gamer.no. Det fører aldri noe godt med seg.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg sliter sikkelig i samfunnsfag. Læreren vår er totalt evneveik når det kommer til å planlegge innleveringer og i å engasjere elevene sine. Den siste grunnen er at engasjementet ligger på bunn pga hans mangel på evner til å engasjere noen i det hele tatt. Vi har hatt 3 innleveringer sålangt i skoleåret, og alle tre har vi hatt så lang tid på oss som vi vil. Det resulterer jo bare i at ingen gjør noe, utenom noen svært få. Når han atpåtil slår ned på mer eller mindre alle kilder i innleveringsoppgavene våre som ugyldige fordi de ikke er sitert ut fra de 20år gamle leksikonene på skolebiblioteket er man jo bare nødt til å bli oppgitt.

Lenke til kommentar

Samfunnskap er det ikke noe som heter:P

Samfunnsfag er det eneste faget jeg har fått 6, men så var det på ungdomsskolen så da har det vel null å si. Er kjipt med sånne lærere ja, har en slik en i norsk og historie (skrevet om han før så lar vær nå).

Lenke til kommentar

Ja de samfunnskapene er noe herk. De kommer flatpakket. Og monteringsanvisningene..., de er jo helt ubrukelig! Når skal Ikea lære å lage gode skap med lettfattelige monteringsanvisninger. Disse samfunnskapene burde aldri blitt solgt. Tsk tsk. :p

Edit: På en mer seriøs side. Jeg synes samfunnskunnskap og sosialkunnskap var artig jeg. Det var en avveksling fra matematikk, bedriftsøkonomi, markedsføring og andre mer tallorienterte fag.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Ja de samfunnskapene er noe herk. De kommer flatpakket. Og monteringsanvisningene..., de er jo helt ubrukelig! Når skal Ikea lære å lage gode skap med lettfattelige monteringsanvisninger. Disse samfunnskapene burde aldri blitt solgt. Tsk tsk. :p

Hehe ja jeg fikk 3 av dem i julegave her ene året!

takker Hcg for en Leif som fikk meg til å le :p

Lenke til kommentar

Hei alle sammen :)

Da var jeg tilbake fra konfimasjonen, utrolig deilig å få av seg de grusomme helene.

Utrolig så mye hw folk som var her da plutselig. Hva har hendt?

Snille de er da :( Har de sett en episode?

Men nå stikker jeg på hytten. Vi snakkes :)

Nei, Har forsøk, men de liker vist ikke sjangeren (vil heller se Hotel cæsar og paradise hotel) Så da er det ikke så enkelt å komme med kvalitets serier, men har heldigvis en venninne som er lost frelst. Lengre kommer jeg nok ikke.

Du får kose deg på hytten :)

Kan ikke si at de ser på bedre serier. Det er en fæl sjanger det :p

Kunne ikke vært mer enig ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...