Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711

Syntes dnfk var koselig før, selv om jeg ikke var der så ofte. Har ikke vært innom på måned og dag.

Tante grusom har dratt, eneste positive var at vi fikk is og kake til dessert.

Lenke til kommentar

Bare så det er sagt. Hvis folk ikke oppfører seg og følger retningslinjene bærer det på hodet og ræva ut. Siste Ordet 1 skal være et sted for hyggelig, dannet diskusjon og prat. Så vær snill med hverandre.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Eller når det ankommer en ny jente og et par av guttene fyller side opp og side ned med "Hihihi <3<3<3!!".

Er så mye. Jeg har vært på HW lenge og har trivdes godt der, men det som en gang var en trivelig og interessant SO har blitt bare møkk. Jeg gir gamer en sjangse, så får vi se. Kan hende det er verre her for alt jeg veit.

Er vel hovedsaklig samme folka begge steder så blir vel ganske likt? Synes kvaliteten her på Innlegg.no og Diskusjon.no er ganske lik når det kommer til poster og slik.

Lenke til kommentar

Vi ja, det vet nok Snorrepus rimelig godt, men når man ser på hvordan DNFK ser ut for tiden og at en del brukere der nå i dag har registrert seg her så skjønner jeg hvorfor han går i en semi-forsvarstilling.

Lenke til kommentar

Nei, men jeg har nok en utplasseringsdag i bedrift. Men hva gjør man vel ikke for en lærlingeplass? Plassen er jo allerede bekreftet, og det er ikke noe ille på jobb, men det å kunne sløve på skolen mer behagelig enn å jobbe uansett hva folk sier. Det er nå siste uka med utplassering, og så er det noen uker på skolen før det braker løs i eksamener før skoleslutt.

Håper jeg ikke kommer opp i noen eksamensfag. Aldri gjort det tidligere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...