Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diskusjon.no er kanskje større, men vi er bedre :)

Det kommer jo an på hvordan man ser det. Selv liker jeg at det ikke er en million brukere inne i denne tråden til enhver tid, da det utvilsomt drar ned kvaliteten med en eneste gang. Samtidig skulle jeg gjerne sett at det var flere aktive ellers også. Det er som regel de samme ansiktene en ser igjen og igjen ellers på forumet. Han og han spiller man med til vanlig, hun er SO-tøs og han er COD4-spesialist. Det er ikke så mange brukere her enda, så man kjenner fort igjen mange av de. Så om man skal se på selve forumet vil jeg si at jo flere jo bedre, men når det kommer til tråder som dette er det greit med litt mer normale flokker med mennesker.

Lenke til kommentar
Virker som at kvantitet alltid går på bekostning av kvalitet hvis man tenker på brukere av forum, og postere.

Bortsett fra her på Gamer. Noen som blir med på en runde BF: Heroes eller to?

Edit: Jeg liker at alle kjenner hverandre jeg. Blir til at man poster bedre poster siden hvis du ikke gjør det vet plutselig alle brukerne på forumet om det :p

Endret av Error
Lenke til kommentar

Lakus: veldig enig der. Kan være litt få i gamer delen av forumet. Til å snakke om spill som gears og halo er det greit, men det kan bli litt vanskelig med diskusjoner om andre ting og spill.

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Eksempel? Vet ikke så mye om DNFK da jeg bare postet litt for lenge siden, og kom aldri inn i det siden folk ikke svarte noe særlig på det jeg skrev :unsure:

F.eks når to personer som kjenner hverandre irl og sitter i sammerom skriver ting som:

"Gunnar, gidder du å pæsa meg colaen eller? Er så jævlig tørst eller fyllekula i går hehehehe det var lol"

Eller når det ankommer en ny jente og et par av guttene fyller side opp og side ned med "Hihihi <3<3<3!!".

Er så mye. Jeg har vært på HW lenge og har trivdes godt der, men det som en gang var en trivelig og interessant SO har blitt bare møkk. Jeg gir gamer en sjangse, så får vi se. Kan hende det er verre her for alt jeg veit.

Lenke til kommentar
La nettopp merke til at den o store hellige profeten (master of Eplefe) har laget en bruker :o

Ohmigawd!

Lakus: veldig enig der. Kan være litt få i gamer delen av forumet. Til å snakke om spill som gears og halo er det greit, men det kan bli litt vanskelig med diskusjoner om andre ting og spill.

Og når man tenker på at det snart vil bli opprettet nye kategorier for mobiltelefoner, kameraer og for siden Teknofil.no så er det fare for at det kan bli tynnslitt med medlemmer. Jeg regner jo selvfølgelig med at de nåværende medlemmene ganske enkelt glir utover de nye kategoriene også, og at det vil komme stadig flere nye medlemmer som følge av utvidelsen. Men det ser ut til å bli en kanskje litt tynn start for det nye nettverket av sider som skal ha forum her.

Jeg vet vi vil klare det :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...