Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Vi snakker om hvordan ankomsten min på ballet skal bli Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Den er jo kjempelett! Du får lydansvarlig til å dempe musikken idet du gjør din entré, du har på deg hatt og kappe, og kaster dem til noen småtøser du har leid inn på forhånd idet du tar din utkårede i armen, ruller henne ut, ruller henne inn igjen og dere kliner som fy. Så kommer musikken tilbake mens du er tidenes kuleste kar. (Koreografert av Laland, såklart) Lenke til kommentar
Whiteknight Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg synes min idé var genial. Men kanskje dama di ikke liker den så godt da.. Hun kan være den fremste av jentene ^^ Hvor gammel er du forresten? Endret 17. februar 2009 av Whiteknight Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) 93 model - 15 edit: halfway to thousand Endret 17. februar 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 93 model - 15 edit: halfway to thousand 93 modell - 16 Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Never mind, Jeg syntes forslaget mitt på DNFK var ganske bra jeg.Møt opp med en rød og fin traktor Er en i klassen som kom til et party i en traktor Han kjører selvsagt til vanlig også da, siden familien er bønder og har en gård. Stod i avisen senere med bilde av traktorn og en annen bil, om at størrelsen på ankomstmiddel varierte stort Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det var det tremeningen min også gjorde -Nå skal jeg iallefall se frustrerte fruer på tv2 Endret 17. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kos deg Holder enda på med sesong 1 i Lost Har enda litt kake igjen, hvis noen skulle fristes? Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Noe som skuffer meg i det siste er hvor dårlig Heroes er blitt. De siste episodene er helt ut av kjøre... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kos deg Holder enda på med sesong 1 i Lost Jeg holder fremdeles på med sesong 2 Noe som skuffer meg i det siste er hvor dårlig Heroes er blitt. De siste episodene er helt ut av kjøre... Jeg er uenig. ettersom jeg synest det har kommet seg veldig fra lavmålene som var volum2 og 3 Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Hvorfor jeg synes det har blitt dårligere. Skjul Vi fikk se i fremtiden at Parkman og Daphne hadde et veldig godt forhold og et lite barn. Tydeligvis glemte forfatterne dette ettersom Daphne døde. Det verste var at Matt ikke en gang virket litt rystet. Jeg er lei av Peter og hans av og på krefter. Det er bare så mye som ikke stemmer. Virker som de har slappet litt av. Liker heller ikke dette plottet helt. De har krefter men det virker ikke som de kan forsvare seg. Sylar plottet kan kanskje bli noe og er det eneste som er interesant for tiden. Endret 17. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Har elsket heroes hele tiden jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Skjul Vi fikk se i fremtiden at Parkman og Daphne hadde et veldig godt forhold og et lite barn. Tydeligvis glemte forfatterne dette ettersom Daphne døde. Det verste var at Matt ikke en gang virket litt rystet. Jeg er lei av Peter og hans av og på krefter. Det er bare så mye som ikke stemmer. Virker som de har slappet litt av. Det har vært mange forskjellige fremtider som i den ene der er Peter og Nicky sammen, men den kan heller ikke skje akkurat som Daphney og Matt, ettersom Nicky nå også er død. Endret 17. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) You can't change the past only the future. Derfor er det sykt at de viser det klippet.. Mener å si at de sier det veldig mye, men skal fortsette å gi det et øye. Skjønner heller ikke hvorfor Peter er så sykt badass at the moment heller. Endret 17. februar 2009 av Genetics Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Er ikke det litt motsigende? ettersom vist man forandrer fortiden blir fremtiden også forandret. Det høres derfor mer rett med You can't change the Past. Only the future Edit: så at du har forandret det nå... Endret 17. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Endret det litt før du skrev det. Men som sagt: Skjul Du kan bare forandre fremtiden. Som da New York skulle eksplodere, det var framtiden. Men her ser vi tydelig Daphne i fremtiden. Hvorfor dør hun da i fortiden? Samme med Nicky på en måte. Det blir bare tåpelig. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 men var det ikke det du sa da at man kan forandre fremtiden. I Den fremtiden der Daphne er med Matt og den ungen,var Nathan også leder for Pinehearst. noe som heller ikke kommer til å skje ettersom Pinehearst ikke eksisterer lenger. altså denne fremtiden eksisterer heller ikke, ettersom fortiden(som er nåtid) er forandret Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Merkelig er det uansett, men det som var det merkeligste var: Skjul Det at Matt knapt var rystet. Som om det skjedde for flere måneder siden.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Jeg tror det har noe med at alle takler sorg på forskjellige måter. Og at det egentlig ikke har gått helt opp for han enda ... men på en annen måte var han rystet da han fikk de soldatene til å skyte på hverandre. Altså han søkte hevn.Og det er sikkert det han forsatt holder på med, nå som han sammen med Peter og resten forbereder seg for å gå imot nathan og gjengen(myndighetene) Endret 17. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har gitt opp både Heroes og Prison Break. Lost og Battlestar Galactica som gjelder her nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå