Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den er jo kjempelett! Du får lydansvarlig til å dempe musikken idet du gjør din entré, du har på deg hatt og kappe, og kaster dem til noen småtøser du har leid inn på forhånd idet du tar din utkårede i armen, ruller henne ut, ruller henne inn igjen og dere kliner som fy. Så kommer musikken tilbake mens du er tidenes kuleste kar. (Koreografert av Laland, såklart)

Lenke til kommentar
Never mind, Jeg syntes forslaget mitt på DNFK var ganske bra jeg.

Møt opp med en rød og fin traktor :D

 

Er en i klassen som kom til et party i en traktor :)

Han kjører selvsagt til vanlig også da, siden familien er bønder og har en gård.

 

Stod i avisen senere med bilde av traktorn og en annen bil, om at størrelsen på ankomstmiddel varierte stort :D

Lenke til kommentar
Kos deg :)

Holder enda på med sesong 1 i Lost :D

Jeg holder fremdeles på med sesong 2 :)

 

Noe som skuffer meg i det siste er hvor dårlig Heroes er blitt. De siste episodene er helt ut av kjøre... :mellow:

 

Jeg er uenig.

ettersom jeg synest det har kommet seg veldig fra lavmålene som var volum2 og 3 :)

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg synes det har blitt dårligere.

 

Skjul
Vi fikk se i fremtiden at Parkman og Daphne hadde et veldig godt forhold og et lite barn. Tydeligvis glemte forfatterne dette ettersom Daphne døde. Det verste var at Matt ikke en gang virket litt rystet. Jeg er lei av Peter og hans av og på krefter. Det er bare så mye som ikke stemmer. Virker som de har slappet litt av. Liker heller ikke dette plottet helt. De har krefter men det virker ikke som de kan forsvare seg. Sylar plottet kan kanskje bli noe og er det eneste som er interesant for tiden.
Endret av Genetics
Lenke til kommentar
Skjul
Vi fikk se i fremtiden at Parkman og Daphne hadde et veldig godt forhold og et lite barn. Tydeligvis glemte forfatterne dette ettersom Daphne døde. Det verste var at Matt ikke en gang virket litt rystet. Jeg er lei av Peter og hans av og på krefter. Det er bare så mye som ikke stemmer. Virker som de har slappet litt av.

 

 

Det har vært mange forskjellige fremtider som i den ene der er Peter og Nicky sammen,

men den kan heller ikke skje akkurat som Daphney og Matt, ettersom Nicky nå også er død.

 

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

 

men var det ikke det du sa da at man kan forandre fremtiden.

I Den fremtiden der Daphne er med Matt og den ungen,var Nathan også leder for Pinehearst.

noe som heller ikke kommer til å skje ettersom Pinehearst ikke eksisterer lenger.

altså denne fremtiden eksisterer heller ikke, ettersom fortiden(som er nåtid) er forandret :)

 

Lenke til kommentar

Jeg tror det har noe med at alle takler sorg på forskjellige måter.

Og at det egentlig ikke har gått helt opp for han enda ...

 

 

men på en annen måte var han rystet da han fikk de soldatene til å skyte på hverandre.

Altså han søkte hevn.Og det er sikkert det han forsatt holder på med,

nå som han sammen med Peter og resten forbereder seg for å gå imot nathan og gjengen(myndighetene)

 

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...