Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Au... jeg og kameraten min knakk sovesofaen. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Og Nøtte du er flink til å lage dikt Vel. Jeg vil ikke tråkke noen på tærne her, men personlig har jeg ikke helt sansen for denne typen "dikt", uten rim etc. Du kan sikkert få det til å høres fint ut når du leser det inni deg, men det samme kan jeg med teksten på denne siden. En haug med filosofiske og vakre ord er ikke nødvendigvis et dikt. EITD: Oooups, dobbeltpost. Endret 3. mai 2009 av Mokko Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Hehe jeg like rikke dikt som rimer:-) Ligger ikke noe mer bak dem. Dikt er til for å tenkes over! Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) @Mokko: Så du foretrekker denne typen? Jeg satt og skrev Over en rev Og der ender dette brev Edit: Ja, jeg improviserte og diktet denne lille perlen. /flex Endret 3. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Er helt enig i at dikt bør ha et budskap, men det bør også ha en god formulering og oppsett. Hvis ikke kan det jo bare være en hvilken som helst meningsfylt tekst. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Skal finne link. Her har vi link ja: http://www.gamereactor.no/blog/iharal3/18543/ Btw så leser vår gud fargoth i tråden. Hallo, Fargoth Haha, epic blogg! Ikke slett den! Dessverre må jeg ta side med noral, ikke fordi jeg er helt enig i det han sier, men fordi jeg er hans gullgutt. Det jeg liker med deg iharal3, er at du er en helt annen bruker her enn på GR. Defor skriver jeg fine ting til deg her, mens jeg skriver stygge ting til deg på GR, da du er en drittsekk der. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Da var det vel på tide for meg å komme meg til sengs og få litt søvn for kvelden. Så jeg ønsker dermed dere alle snille og kjekke forumbrukere en god natt videre og mange søte drømmer når den tid kommer. God natt Nå har de forresten greid å få DNFK stengt igjen. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du har vel aldri skrevet noe til meg på GR? Men, jeg snakket litt med Noral etterpå og han var ganske grei det var faktisk jeg som fikk han "unbannet" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 DNFK (Don F. Kong ) er blitt stengt litt i tide og utide i det siste ja. De har vel for mange tråder å snakke ordentlig i slik at det bare er dritt igjen å diskutere der. Og det er sånn det går når man bare diskuterer dritt ^^ Men jeg legger meg jeg også nå, sp god natt småpiker Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Au... jeg og kameraten min knakk sovesofaen. Ingen som reagerte på dette? Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Øynene mine svir, jeg ler (nesten) høyt av dumme GR diskusjoner, hodet mitt kjennes ut som en stor ballong og jeg begynner å bli litt svimmel. Jeg tror det er på tide å legge meg gitt.. God natt Forumfolk! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Du har vel aldri skrevet noe til meg på GR? Men, jeg snakket litt med Noral etterpå og han var ganske grei det var faktisk jeg som fikk han "unbannet" Noral er en utrolig hyggelig person, jeg møter han flere ganger, og har pratet med han flere ganger. Er nemlig han jeg kjøper spill av, han selger meg 18+ spill Neida, men det er fint at du fikk han unbannet. Du har blitt en bedre bruker nå enn før! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Au... jeg og kameraten min knakk sovesofaen.Ingen som reagerte på dette? Gratulerer, du er homo. Sha-bang. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Au... jeg og kameraten min knakk sovesofaen.Ingen som reagerte på dette? Gratulerer, du er homo. Sha-bang. Nei, nei... Vi levde oss litt for mye inn i Gears. Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 (endret) Kan tenke meg hvordan det hørtes ut for naboen... Edit: Godnatt, en gang for alle! Endret 3. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Haha. Kanskje, men nei det var nå faktisk slik her da. Oja hilser fra kameraten min som sier " Jeg banget han hardt". Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 ... Vader ... Do not mess with god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå