Shicca Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Har vel aldri vært det i Småprat tror jeg. Korrekt. Småprat er ikke plassen for de med ønsker om høy postcount. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Korrekt. Småprat er ikke plassen for de med ønsker om høy postcount. Postcount = ingenting, rite? Føler selv ikke det store skriket etter antall poster egentlig, er nok med å holde seg aktiv i de andre trådene Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Høy postcunt, dvs over 10k, = SPAM. Noe de fleste tenker men ingen sier. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men da konkluderer vi med at de som har høy postcount ikke fortjener det. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg har 10.900 + på diskusjon Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er dette blitt nå skrytetråden eller? Nei men ser uansett ikke forskjellen mellom kategoriene som ligger under helt noe annet og småprat. Kanskje en mer strikt inndeling hadde vært bedre? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 You make no sense. Fikk nettopp mail fra Kjetil på hifiklubben med beskjed om at han har funnet et par av høyttalerene jeg sikler på som B-vare på lager. Noen som bryr seg? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 You make no sense. Fikk nettopp mail fra Kjetil på hifiklubben med beskjed om at han har funnet et par av høyttalerene jeg sikler på som B-vare på lager. Noen som bryr seg? good fer you Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvilken høytaler da, Cappy? Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Så koselige dere er. B&W 683. Prøvde å få tak i et par rett over nyttår, da de gikk for 8000, men den gang ei. Nå koster de 12500! Noen som er interessert i et par Dynavoice M-85? Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Haha, flotte høytalere men blir litt for "store" i lengden for meg. Liker best litt sleeke høyttalere. Hadde jeg orket hadde jeg spurt min far hvilken høyttalere det er vi har i stuen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alt under PIEGA CL 90X er no rusk uansett Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Klarer meg fint med Klipsch B-3 foreløpig jeg. Skulle gjerne hatt bedre høyttalere, men det er ikke vits før jeg får et bedre rom. Nå har jeg rom på 10m^2 og med murvegger. Mye refleksjoner kan man si. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nå må jeg nok straks legge meg, må stå opp i morgen ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lakus har en nyere versjon av steinavataren sin Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Ferdig med en runde Rainbow Six Vegas 2 co-op runde. Fett spill egentlig. Birger Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Lakus: Hva er det med deg og gressplener med steiner på? "Har du vondt i magen, så sett deg på en stein å rop på per i hagen osv.." ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kommer fra den " you rock, you rule" vitsen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Steiner på gress er bare kult Sånn er det Lenke til kommentar
DaKurlzz Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Steiner på gress er bare kult Sånn er det SÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆR fetish. Haehaehaehae. Har du mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå