Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Det var vel ikke seriøst noen som faktisk trodde jeg kom til å arrangere fest for alle dere på egen hånd kun fordi jeg fikk 100k? Det synes jeg var litt mye å forlange av en enkelt post, gitt. Jeg møter opp på et eventuelt forumtreff, men tviler på at jeg har hele treffet i dusjen hjemme for å si det sånn.
Ikke dusj-treff? :<
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oisann Lakus, den var litt kjip :( Men, det går ann å få tilbake filer du har slettet/mistet i 7 uker eller noe siden du gjorde det. For å få de tilbake må du ha spesielt software, og du burde ha en ekspert hos deg.

Naboen sin PC kræsjet, fem dager før hun skulle levere eksamensoppgave som hun ikke hadde noen backup på. Når hun startet PC'en igjen måtte alt innstaleres på nytt, og eksamensoppgaven var borte som et løv for vinden. Men, hun fikk leid inn en sånn ekspert, og var heldig og fikk den tilbake igjen.

Lenke til kommentar
Lakus da, du må oppdatere W7, ikke reinstallere. Fra Vista til W7 Beta til W7RC1 har det gått knirkefritt på begge laptopene mine. :)

Jeg tenkte på det, og angrer nå så det synger etter. Tenkte jeg like gjerne kunne reinstallene for å kun beholde de programmene jeg trengte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...