Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv om Lakus mest sannlig ikke kommer til å ha noe, betyr ikke det at vi ikke kansje kunne arrangert et lite treff i løpet av sommeren? Jeg hadde ikke hatt noe i mot å ta meg en tur ens ærend til Oslo. :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Da er jeg med. Hadde vært artig hvis vi hadde magezone først, deretter peppes eller noe slik :)

Lenke til kommentar

Det var vel ikke seriøst noen som faktisk trodde jeg kom til å arrangere fest for alle dere på egen hånd kun fordi jeg fikk 100k? Det synes jeg var litt mye å forlange av en enkelt post, gitt. Jeg møter opp på et eventuelt forumtreff, men tviler på at jeg har hele treffet i dusjen hjemme for å si det sånn.

Lenke til kommentar

SATAN!

Tidligere i dag forberedte jeg meg på å reinstallere alt sammen ved å flytte alt av filer jeg ville ta vare på over til en annen harddisk ("D"). Det var blant annet over 2000 bilder, noen videosnutter og en del dokumenter. Alt dette flyttet jeg fra "C" til "D" en god time før jeg skulle reinnstallere. Skulle oppgradere Windows 7 fra build 7000 til 7100 skjønner dere, og tenkte det at en komplett reinstallasjon måtte da være det beste. Da kunne jeg fokusere på å beholde bare det jeg trengte. Så jeg satte i gang og formaterte "C", installerte over den, mens jeg tenkte at filene på "D" skulle være trygge der de lå.

Så feil kan man ta. Alle filene jeg tidligere hadde flyttet over fra "C" var ikke lenger der. Det innebærer da alle bildene mine, videoene mine, alt for mange bokmerker til Firefox og annet rask som jeg så gjerne ville ta vare på. All musikk osv som lå der fra før jeg flyttet disse filene over var der enda. Så nå sitter jeg her med en nyinnstallert 7100 build med musikken min, og uten alt det viktige. Fuck.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar
SATAN!

Tidligere i dag forberedte jeg meg på å reinstallere alt sammen ved å flytte alt av filer jeg ville ta vare på over til en annen harddisk ("D"). Det var blant annet over 2000 bilder, noen videosnutter og en del dokumenter. Alt dette flyttet jeg fra "C" til "D" en god time før jeg skulle reinnstallere. Skulle oppgradere Windows 7 fra build 7000 til 7100 skjønner dere, og tenkte det at en komplett reinstallasjon måtte da være det beste. Da kunne jeg fokusere på å beholde bare det jeg trengte. Så jeg satte i gang og formaterte "C", installerte over den, mens jeg tenkte at filene på "D" skulle være trygge der de lå.

Så feil kan man ta. Alle filene jeg tidligere hadde flyttet over fra "C" var ikke lenger der. Det innebærer da alle bildene mine, videoene mine, alt for mange bokmerker til Firefox og annet rask som jeg så gjerne ville ta vare på. All musikk osv som lå der fra før jeg flyttet disse filene over var der enda. Så nå sitter jeg her med en nyinnstallert 7100 build med musikken min, og uten alt det viktige. Fuck.

lololol

*initiate taunt protocol*

Det var ikke så lurt var det? Heeeh?

Det er vel bare å starte på nytt da. FREEEEEEESH!

laughing-jesus.jpg

Går det ikke å bare... restore last restore point eller noe slikt? Går kansje ikke om man har installert nytt OS...

Endret av Wartom
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...