Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Er du litt smådesperat iharal3? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 drugiS sa at han hadde postet et bilde av seg selv naken her på forumet. Kødda han eller finnes det? Og i så fall. hvor? Det brøt med retningslinjene og jeg slettet det. Etter å ha gjort det til skjermsparer. Nå tør jeg ikke gå fra pc'n, i frykt for å ha det bildet flyvende rundt på skjermen.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei, folkens B) Flere enn meg som hater å bli kvalm på tivoli? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alltid sagt det! Sigurd er NSFW! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hei, folkens B) Flere enn meg som hater å bli kvalm på tivoli? Det er jo det som er gøy på tivoli da! Se hvem som kan ta flest atraksjoner uten å bli kvalm! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nå har Lakus gått meg forbi i postcount og. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 drugiS sa at han hadde postet et bilde av seg selv naken her på forumet. Kødda han eller finnes det? Og i så fall. hvor? Det brøt med retningslinjene og jeg slettet det. Etter å ha gjort det til skjermsparer. Nå tør jeg ikke gå fra pc'n, i frykt for å ha det bildet flyvende rundt på skjermen.. Hvilken tråd? Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Hvor ble det egentlig av MindTooth? Postet han 500 poster på få dager for så bare å glemme forumet igjen? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Alltid mange fra Bergen på forumer. Det pleier vel som oftest å være fler fre Oso, og det er det i alle fall her inne. Jeg savner StabakJfr jeg.... Jeg og, han virket som en hyggelig fyr... Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Vel for dere som har lyst til å bli med på et par runder BF:H så spiller jeg som sniper på tysker laget med karakteren Notte! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 God Dag forumbrukere hva har skjedd her mens jeg har vært borte? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Nesumar har også blitt borte, det blir godteriet jeg brukte 100 kr på også snart. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det er vist mange som har forsvunnet, men det får bli deres eget tap. De vet ikke hva de går glipp av ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå