Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 God morgen, men jeg skal våne en gang til. God natt. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 (endret) God morgen folkens. -_- Vet ikke om jeg er helt våken enda, men her er jeg i hvert fall. Hvis du er i nærheten av en tv i morgen rundt 19:30, går det i alle fall på Viasat 4 Snakker du om How I Met Your Mother? Ja, var det ikke det som var temaet da? Endret 2. mai 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Siden jeg er her kan jeg vel svare. Akkurat nå prøver jeg så hardt jeg kan å våkne skikkelig. Og når jeg endelig har klart det, stikker jeg en tur på senteret Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg får ikke sove, så jeg lurer oå om jeg skal spille eller se på film. Er the pianist bra? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg skal på tivoli idag, venter bare på at regnet skal gå vekk <_< Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yess, butikker er åpen igjen i dag. Noes, jeg har ikke penger. Jaja, god morgen likevel. Hva skal dere gjøre i dag? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk Lakus, du minte meg på at heg skal kjøpe godteei Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Yess, butikker er åpen igjen i dag. Noes, jeg har ikke penger.Jaja, god morgen likevel. Hva skal dere gjøre i dag? På hyttetur. Ingenting er som hyttetur. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk Lakus! Blir en tur bort på butikken , skal ha mini- Lan i kveld og blir litt digg. Lenge siden sist. Har forresten Red Bull kommet i norske butikker nå? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Det kommer vel i løpet av Mai tror jeg, men det er jo Mai nå, såeh... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Takk Lakus! Blir en tur bort på butikken , skal ha mini- Lan i kveld og blir litt digg. Lenge siden sist. Har forresten Red Bull kommet i norske butikker nå? Nei, det er fortsatt en stund til, selv om det er 2. mai. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Jeg har prøve på mandag, men det skal ikke få ødelegge denne dagen. Godteri og Ringenes herre Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 øåklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklklkl klklkl Hilsen deres store profet, Lucas. Det er slitsomt med tvillnGER, spesielt når de er megafascinert av tastaturet ditt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Tar vel en campain på l4d før butikkemn blir utålmodig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 All hail. Nå skal jeg gå å skrive mine tanker om profetens ord og starte min egen med vilje feiloppfattede religion basert på profeten. Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 The Prophet is back! *Hail* God morgen forumfolk og du o store hellige profet. Jeg hører på postgirobygget, altfor lenge siden sist B) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå