Paisley Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) God aften folkens. Nå ser jeg på nytt på nytt, og skal snart se på "mistanken" på tv3, som har fått kjempegode karakterer, så blir spennende. Ellers oppdaterer jeg hele tiden for å se hvor nærme vi er 100.000, og vi er i skrivende stund på 99764 posts. Fatter ikke hvorfor alle politikerne skal snakke dritt om hverandre og siv jensen. De politiske talene virker for meg som en avansert utgave av "yo momma"/psykologisk uthenging. Endret 1. mai 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Derfor stemme rikke jeg! Fordi dem lover mer enn det dem kan holde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Derfor stemme rikke jeg! Fordi dem lover mer enn det dem kan holde.Men i svarte ...Små forandringer er forandringer det og! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg vil vite hva som skal forandres og ikke alt annet... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God aften RoR Hvordan står det til med deg da? Jo takk bare bra. Er litt sliten etter å ha stablet bord og stoler, vasket gulv osv. Slike konfirmasjonsforberedelser er jammen mye slit. Error: Oppdatert nå. Shampoo: Det er jo akkurat det som er problemet. De må love ting de ikke kan holde for å vinne. Politikk nå til dags er ingenting annet enn en konkkuranse om hvem som kan komme med de sykeste løftene og den verste drittkastinga. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Broren min sitter og ser på "Mistanken" nå, og jeg har lyst til å spille Mass Effect på boksen... <_< Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takk det er akkurat det jeg mener! Politikk nå til dags er bare ord og lite annet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nei, valgkamper er masse prat og ikke noe annet, politikken er fremdeles ganske mye mer enn valgkampene. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Bare vent, om noen år når Error inntar statsministerposisjonen, da blir det ingen kjære mor for evneveike politikere! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Som sagt politikk er bare mas og lite annet! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lykke til. Jeg ville stemt på deg, men ville ikke vært i dine sko da. Fikk nok av politikk etter å ha vært medlem, leder og nestleder i diverse politiske ungdomsforeninger. -_- Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Broren min sitter og ser på "Mistanken" nå, og jeg har lyst til å spille Mass Effect på boksen... <_< Du har en fornuftig bror. Sett deg ned å se filmen med han, jeg ser den også nå sammen med fattern. En god film utifra det jeg har sett hittil. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ønsker at noen svarer meg her snart Endret 1. mai 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmmm chuck begynner å bli veldig spennende nå! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ser du siste episoden nå? Chuck har vært bra denne sesongen og jeg likte veldig godt avsluttningen (særlig siste scene). Og nå får de mest sannsynlig en tredje sesong også.(gleder meg) selv om den da bare kommer til å ha 13 episoder, men det trenger ikke nødvendigvis å være en dårlig ting. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Takk for utsagnene dine om meg Rider, setter virkelig pris på å høre sånt! Selv om jeg var spent på en negativ bemerkning Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laland og Erik hvor ble det av dere? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Burnout Paradise TUB er rått, men kjedelig i lengden! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmm ser på episode 21! Siste episode kommer ganske så snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå