Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Vel da stikker jeg og spiller litt BF:H så lenge. Om noen føler for å joine så spille jeg som Nutt. Endret 1. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sier han som ikke skulle være på forumet lenger. Min fremtidsvisjon hadde rett. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Sier han som ikke skulle være på forumet lenger. Min fremtidsvisjon hadde rett. Hvem? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nøtte sa fo noen sider tilbake at han regnet med at han ikke var å se på foumet lenger pga jobb osv ^_^ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nøtte sa fo noen sider tilbake at han regnet med at han ikke var å se på foumet lenger pga jobb osv ^_^ også sa han at han fikk fri i helga pga de hadde gjort noe bra spille lakus? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eller lese en bok?Det gjorde jeg tidligere. Idas dans, heter den. ^_^ Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Noen som vil lage en lek? Kjeder meg! Endret 1. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har de ikke laget en ganske voldsom lek om noen presidenter og guder? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har de ikke laget en ganske voldsom lek om noen presidenter og guder? den er sjuk.. Sigurd.. joiner gears nå? vil samle en liten mer sosial gjeng en denne her.. vi er 2 nuh.. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) En annen lek...Ehtram, tenker du det samme som jeg? Endret 1. mai 2009 av HCG Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 den er sjuk.. Sigurd.. joiner gears nå? vil samle en liten mer sosial gjeng en denne her.. vi er 2 nuh.. Vi er tre. Join oss. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så ... åpenbart.Ja, ikke sant? Hun HAR kreft, liksom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå