Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hva skjer her nå da? Elsker å kjøøøøre ^_^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Dette skjer laland: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=3394&hl= Vil du være Luke Skywalker? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg kan være Håkon "Luke the Skywalker" Laland. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) dere to altså! gears, sjokolade, champagne brus, metallica,tv! livet er godt! Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. Likte veldig godt "kulissene" bak, altså de andre pasientene som hoppet, rullet og slik, helt genialt. føler du har skrevet det der før.. deja vù anyone? Not my intension. See what i did there? Nå er dethelt sykt varmt her, og jeg har brukt hele dagen min på å montere et tvbord fra ikea. Liker ikke ikea lenger. dere to altså! gears, sjokolade, champagne brus, metallica,tv! livet er godt! Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. Likte veldig godt "kulissene" bak, altså de andre pasientene som hoppet, rullet og slik, helt genialt. føler du har skrevet det der før.. deja vù anyone? Not my intension. See what i did there? :phear: Nå er dethelt sykt varmt her, og jeg har brukt hele dagen min på å montere et tvbord fra ikea. Liker ikke ikea lenger. Endret 1. mai 2009 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 er som Lakus, evigvarende. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oh, I just love when people say that ^_^ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ^^ trenger noe og gjøre sa du? sjekk ut disse bo burnham - rehab center for fictional characters bo burnham - i'm bo yo bo burnham - welcome to youtube bo burnham - 3.14 apple pi bo burnham - sunday school bo burnham - the perfect woman bo burnham - new math bo burnham - my whole family bo burnham - my better half bo burnham - love is... bo burnham - a love ballad bo burnham - klan cookout bo burnham - high school party bo burnham - H-O-A-R bo burnham - bo fo sho er alle på spotify. søk på bo burnham bare Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oh, I just love when people say that ^_^ Lakus skal du hjelpe til som darth vader eller? Vi har en egen tråd nå. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oh, I just love when people say that ^_^ Lakus skal du hjelpe til som darth vader eller? Vi har en egen tråd nå. ' eller gjøre noe produktivt, som og levle i gears? ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Eller lese en bok? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oh, I just love when people say that ^_^ Lakus skal du hjelpe til som darth vader eller? Vi har en egen tråd nå. ' eller gjøre noe produktivt, som og levle i gears? ^^ Senere må ut og hente penger og kjøpe godis. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Mistet en halv dag av livet mitt, var uten nett. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg føler med deg. Der er intet ad spøge med der intet nett finnes. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da kom jeg hjem Du må bli med på den episke konflikten mellom det gode og det onde i kampen om universiellt herredømme. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Den God vs President-tråden skjønte jeg sånn ca 0 av.. Kan noen forklare..? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Mokko les igjennom og du skjønner, men gud trenger en pause... Dårlig mage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå