ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Chuck Norris? Eller nei, det hadde vært feigt. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi fortsetter her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=3394 Så myrder vi ikke SO Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Middag, BRB. Risgrøt B) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 jeg går alltid glipp av moroa deres. Nå er jeg hjemme! \o Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Ops feil plass! Ehh vi har laga ny tråd er bare å bli med! Endret 1. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Hæ skjønner ikke hva du mener jeg? Endret 1. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. Likte veldig godt "kulissene" bak, altså de andre pasientene som hoppet, rullet og slik, helt genialt. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 dere to altså! gears, sjokolade, champagne brus, metallica,tv! livet er godt! Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. Likte veldig godt "kulissene" bak, altså de andre pasientene som hoppet, rullet og slik, helt genialt. føler du har skrevet det der før.. deja vù anyone? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 #Swineflu begynner å forstyrre meg noe grenseløst. : p Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) haha ignore it! Jonas: gears? Endret 1. mai 2009 av Svenning Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 føler alltid det er rolig etter mine innlegg.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hmmm Det varer vel et par dager så kommer folket tilbake! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nå er jeg på vei hjem igjen, var på fotballkamp. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 haha ignore it! Jonas: gears? Altså, jeg er ikke redd, men jeg synes det er spennende at folk får panikk med en gang du plasserer et dyrenavn foran et influensavirus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå