Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er varmt og godt i Oslo akkurat nå:-) men jeg nyser så sinnsykt og øynene renner uansett hvor mange alergi tabeletter jeg tar så holde rmeg inne for øyeblikket! Greit! Du vant... Nøtte for President. Men Vaenas som gud! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Paris gikk ikke itl valg med den der? Men Vaenas som gud! So Darth Vader (Lakus) Will you perform my evil deeds? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 har ingen ide:-) Men det værste av alt er at jeg tror ho hadde fått veldig mange stemmer og! I see your vader and dubble your bet with: Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 So Darth Vader (Lakus) Will you perform my evil deeds? Du vet at Darth Vader ender med å drepe keiseren ikke sant? Men, ja okey ^_^ I see your vader and dubble your bet with: Luke kan ikke gjøre shit mot Vader. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Hahaha... Vader you died... but i'm still a god! But now I can't interact... Damnit. So Darth Vader (Lakus) Will you perform my evil deeds? Du vet at Darth Vader ender med å drepe keiseren ikke sant? Men, ja okey ^_^ I see your vader and dubble your bet with: Luke kan ikke gjøre shit mot Vader. Jeg er ikke keiseren da... Jeg er en gud! So first... go and torture nøtte, and after that you go home and take a well deserved drink. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg ser at du er gud derfor mitt hemmelige våpen! Suck on this you filthy god! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Oppsumering i tråden: Good forces: God (Vaenas) Darth Vader (Lakus) Evil forces: God (Vaenas) President (Nøtte) Luke Skywalker (?!?) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 I see your god of war (Fake) with this: And Vader (Lakus) will go out and exterminate everyone that got out to space in time. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg redder hele meenskeheten i denne lille krabaten. Da vil ingen tror på deg lengere fordi du ikke stoppet ødeleggelsen av hjemmet deres!!! Epick win! :rolleyes: Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lost er ferdig og seerklart Synd at sola skinner så fælt ute, jeg føler meg dum som sitter inne. dra for gardinene og slå på boksen Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lakus lurer jeg med en fake cake! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg lager en ny jord for dem som vil bo og tjene under meg: Men så sender jeg disse rakkarne på dere: Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Lett dem fanger jeg i denne: Og jorden din har plass til 2 hender i menneske størrelse så hvem vil bo der? Endret 1. mai 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Greit jeg deres gud bestemte meg for å være litt snill. Her jeg viser dere til en ny jord lignende planet, den er ustabil for øyeblikket men det kommer til å bli bedre, Pluss den er 5 ganger så stor og det kommer til å være litt tungt å være der i løppet av de første generasjonene. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 OK, jeg flytter inn... First! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Velkommen skal du være. Men hvilken karakter er du? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå