Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 God morgen Eplefe Nice to see you ! Night of the living dead er jo en klassiker, så tror du gjorde et greit valg der. Edward Scissorhands har jeg sett faktisk, noen ganger... merkelig film egentlig hehe Så den nye Friday 13th igår, som anbefales.... elsker slike slashere Burde se de tidligere først da, med Jason osv... siden det er en oppfølger. Det gjorde dessverre ikke jeg, men pytt pytt. Skal se om jeg ikke får tak i dem å se senere Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 sett hele serien jeg, gitt. Pleide å se mye film. Ser vel egentlig fremdeles godt over gjennomsnittet, men sjeldnere enn før. Jeg har forresten bestemt meg for å bli flinkere å oppdatere bloggen min Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jonas, du vet det ER en editknapp, sant? Jeg har dupper litt i natt og. Sett to filmer og litt CSI. Nå skal jeg få opp lillebror til skole, og se en film til. Prøvde å få sett Running With Scissors, som jeg faktisk aldri har sett fø, men endte med å se Night of the living dead og Edward Scissorhands i stedet. Den så jeg faktisk på kino og det var den merkeligste filmen jeg noen gang har sett. Men boken er veldig bra Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor klarer jeg ikke å sove lenger enn til halv ti nå for tida? Irriterende. :/ Får ikke logga inn på facebook heller. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, sov til rundt halv tolv på lørdag, søndag og igår jeg Er tidlig oppe nå fordi det er paintball om noen timer! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg har akkurat hatt samfunnsfagsprøve og jeg føler at det gikk ganske bra Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Grats Har halvdagsprøve i morgen >.< Skal sitte å skrive stil om rasisme i norsken ellers en den er det bare vanlige timer som står imellom meg og ferien min ;,; Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er to uker igjen til ferien for meg Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Om to timer er venninna mi her. \o/ Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dagene går jo sykt fort da Ehtram, så de ukene er nok snart over Kos deg Sidious, du får hilse fra oss Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Om to timer er venninna mi her. \o/ Kva skal dåke gjera på då? Dagene går jo sykt fort da Ehtram, så de ukene er nok snart over Håper det Endret 17. februar 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Får se hva det blir til. Hun skal være her til fredag, så det blir vel litt festing, bowling og filmer. Sitter for det meste alene her, så det er fint å få besøk. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Alltid kos med besøk, og jentebesøk gjør det bare enda bedre Sitter på skolen, har ny norsk...men fikk heldigvis tak i Lost season 1, så det blir ikke mye jobbing her nei Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det forstår jeg. Sitter mesteparten alene på hybelen selv og det er alltid kjekt med besøk Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nesumar: Absolutt. Begynt å se på Lost først nå? :o Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Hehehe, nei nei Så det har begynt en ny sesong, og er såpass lenge siden jeg så Lost sist... så tenkte jeg skulle starte på nytt slik at jeg fattet alt som skjer i den nye sesongen Lenke til kommentar
hvo91 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Nesumar: Hold deg unna Lost faller helt sammen etter et par sesonger >.< Prøv heller den nye sesongen til JJ Abrams: Fringe. Sykt bra Grats med dagen forresten B) Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 FALLER SAMMEN :o Det blir jo bare mer og mer sammensatt og genialt Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sitter dere alle på jobb/skole? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg er iallefall på skolen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå