Snorre Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Støtter nøtte sitt forslag, er mye bedre enn å dra til fast legen også sitter dem der å skjærer i armen din. Det er ubehagelig skal jeg love deg, spesielt hvis du har en fobi for at noe rører ved underarmen din slik som meg. Skjærer i armen? De gangene jeg har tatt blodprøve har det ikke vært store greiene. En litt stor sprøyte bare, og vondt der og da. Men etterpå blir det jo helt fint igjen. Men å ta en tablett først for å teste kan kanskje være en ide. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vel om du ikke er alergisk så skjer det ikke noenting som helst med kroppen så det er ufarlig å prøve:-) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 huffda.. hva ergamertagendin error? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Når jeg tar blodprøver har jeg veldig lett for å besvime/miste bevisstheten. Våkner opp igjen i en annen stol og med et glass vann i hånda. Litt morsomt, egentlig. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Connection lost to the host, Svenning... Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Enkelte reagerer sterkere på sprøytestikk enn andre. Jeg er vel av typen som synes det er skummelt, og av den grunn er 100% våken og oppmerksom gjennom hele prosedyren. Ikke søren om jeg skal svime av og la en legeassistent rote rundt med sprøyten inni armene mine. Sprøyter i munnen når man er hos tannlegen og skal trekke tender er det jævligste. Er ensten så man blir redd for at de skal døtte sprøytespissen helt inn i hjernen på en. ^^ Endret 1. mai 2009 av Snorre Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 vi klarer ikke joine hverandre Vaenas, crisis.. noen som vil komme og hoste? ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Har ingen problemer med sprøyter, verken i munnen eller andre ting, men når det gjelder blodprøver.. blir så utrolig sliten! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laland! Du joiner, du kan være host, også må vi ta horde senere også. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 ikke vært på sykehus/legen på 11år! ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er jo en logisk reaksjon sett fra et biologisk perspektiv. For å overleve vil hjernen gi kroppen beskjed om å jobbe på minimal hastighet. Dette for at hjertet skal pumpe saktere, og slik forhindre at du mister for mye blod. Nå skjønner ikke hjernen som er hardkodet til denne reaksjonen at blodprøver ikke er farlig, men men. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Makan til mas da! Tenkte jeg skulle ut å kjøre litt nå, det er så utrolig herlig vær her. Kommer på til kveldina, jeg lover!<3 Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laland! Du joiner, du kan være host, også må vi ta horde senere også. EVIL! har ikke de nye mapsa enda.. :/ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Argh.... Nei. Jeg tror det er på tide med frokost, kommer på sennere jeg også svenning. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jo, jo, sant det, Snorre. Men det er fortsatt litt digg å ligge der (samme som med narkose, bare en bieffekt) å bli trøttere og trøttere, helt til du våkner og hva som helst kan ha skjedd. Selve stikket gjelder det bare å ikke se på - merkes ikke hvis du bruker den andre armen til å klø deg på beinet elns. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Blodprøve gjør jo faktisk vondt da (så vidt jeg husker). BTW, jeg sto opp nå jeg... Kanskje bra siden jeg har fått under 4 timer søvn de to dagene før. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hehe det er flott det Gormers ikke hypp på gears du da? deilig og få host når jeg spiller alene.. men halve andre laget blir jo disca.. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 var 7 år gammel når jeg var på sykehuset sist:-P Det er 14 år siden nå Jeg har ikke sprøyte skrekk men er mer redd for det som er inni sprøyta enn selve stikket og rotinga... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå