Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er dopa ned på paracet og har det ikke så verst egentlig. Forkjølelse om våren er kjipt. Det rare er at jeg blir forkjøla på gale tiden av året. Jeg blir aldri forkjøla (så og si) om vinteren. Bare om våren og/eller sommeren. :\

Lenke til kommentar
drugiS kalte en gang Kragerø for bondelandet og jeg har levd på en lang spøk siden den gang. Må melke kuene, klippe sauene og kverne korn også nå før jeg skal mekke litt på traktoren. :-/

Egentlig så kan man ta alt du sier med en klype salt. Selv om du høres veldig troverdig ut.

Lenke til kommentar
God morgen folkens. Det å våkne opp til et hus fullt av negativ stemmning er ikke noe særlig kjekt. Håper ikke det er sånn her inne også. Hva driver folket med i dag? :)

Nøtte er her med en god nyhet om at jeg har fått fri i helgen fordi vi gjorde så mye de siste dagene så vi har ikke råvarer til å lage mer mat:-)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. :)

Likte veldig godt "kulissene" bak, altså de andre pasientene som hoppet, rullet og slik, helt genialt.

Lenke til kommentar
Jeg er dopa ned på paracet og har det ikke så verst egentlig. Forkjølelse om våren er kjipt. Det rare er at jeg blir forkjøla på gale tiden av året. Jeg blir aldri forkjøla (så og si) om vinteren. Bare om våren og/eller sommeren. :\

Det kan ikke være pollen alergi da? Det var det som slo meg ut sist sommer... Så knerta jeg et parcetrizin og vips så var alt så mye bedre!

Lenke til kommentar
Marthe, har du klart å få et virus på msn? Du har visst tjent 16$ på nettet og insisterer veldig på at jeg burde gjøre det samme.. :p

Er desverre klar over dette, og grunnen er ganske enkel: Min far trykker på alt... :)

Lenke til kommentar
Det kan ikke være pollen alergi da? Det var det som slo meg ut sist sommer... Så knerta jeg et parcetrizin og vips så var alt så mye bedre!

Tja. Det går jo i familien (både mor og halvsøster har det). Det er fullt mulig faktisk. Det ble jo sagt at det skulle være stor spredning av bjørkepollen nå disse dagene. Så det er kanskje derfor halsen ikke føles helt bra ut. Jaja, ikke vet jeg. Kanskje jeg burde dra til fastlege og få sjekket om jeg har allergi.

Edit: Jeg skal ha ny avatar. Hva slags motiv skal jeg bruke? Tar imot gode ideer og forslag.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Er ikke noe farlig å teste å ta en allergi tabelett for å se om det faktisk er pollen du reagerer på!

Det var sånn jeg fant ut av det. Anyways om du har en liggende så har du inget å tape på det.

Edit: går rundt å synger på Paris for president!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Støtter nøtte sitt forslag, er mye bedre enn å dra til fast legen også sitter dem der å skjærer i armen din. Det er ubehagelig skal jeg love deg, spesielt hvis du har en fobi for at noe rører ved underarmen din slik som meg.

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt, har jeg ikke gears, men hvis noen på dette forumet kunne sponset meg litt ville jeg ikke sett noe galt i å kjøpe det.

Edit: Hmm, dette var ikke ødelegg ønsket over deg tråden, men da slipper jeg å få ødelagt ønsket mitt! *Krysser fingrer*

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...