Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Er det noen annen grunn til å ha griser enn å slakte dem? Høner kan man jo få egg fra, men griser har liten nytteverdi før de er døde. Edit: Selvfølgelig postet jeg det innlegget klokken 13.37 B) Endret 1. mai 2009 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 drugiS kalte en gang Kragerø for bondelandet og jeg har levd på en lang spøk siden den gang. Må melke kuene, klippe sauene og kverne korn også nå før jeg skal mekke litt på traktoren. :-/ Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Så du mener vi bare skal spise egg framover du? No more bacon? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 fikk du fiksa kjettingen til traktoren da Håkon? ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Joda, måtte olje noe sinnsykt og gjøre den litt strammere, men den fungerer sånn halvveis nå. Skal sette på noen moderatorgrønne neonlys senere idag. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Lol @ Laland! Vel nå skal jeg ned på jobben og få vite når jeg starter i dagene framover... Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 oyvindhg. Heter du tilfeldigvis Øyvind Hagen`? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Øyvind HaUgen heter jeg. Edit: Alle som bor i en mindre by enn Ålesund er bonder som melker kyr, kjører traktor, spiller kort om kveldene og legger seg kl 10. Altså er de fleste her bønder. Endret 1. mai 2009 av iharal3 Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ja, god morgen godtfolk! Oioi, ser at vi nørmer oss 100.000 grensen drastisk og uforskammet fort! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 hvor mange innlegg er det nå? gears anyone? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Per akkurat nå: Våre medlemmer har totalt 99244 innlegg Ikke dårlig! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 drugiS kalte en gang Kragerø for bondelandet og jeg har levd på en lang spøk siden den gang. Han kalt det også en bakke med hus på ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nemlig! Her jeg bor (dette vet Svenning; han har sett tomta vår på cam) er det ikke en bakke med hus oppå. Det er hus med bakke under. Stor forskjell! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 OHMYGODOHMYFUCKINGODOHMYFUCKINGODOHMYGOD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gleder meg vannvittig til den der! CGI'en ser altfor kul ut! Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God morgen folkens. Nå sto jeg opp. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nemlig! Her jeg bor (dette vet Svenning; han har sett tomta vår på cam) er det ikke en bakke med hus oppå. Det er hus med bakke under. Stor forskjell! flott tomta og @ Lakus, kom ikke den traileren nylig? så den inatt joiner noen gears halv3??? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Nemlig! Her jeg bor (dette vet Svenning; han har sett tomta vår på cam) er det ikke en bakke med hus oppå. Det er hus med bakke under. Stor forskjell! flott tomta og @ Lakus, kom ikke den traileren nylig? så den inatt joiner noen gears halv3??? Sorry for at jeg bare forsvant i går, jeg kom på at jeg skulle passe to små krapyler i går kveld også måtte jeg bare løpe. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Øyvind HaUgen heter jeg. Edit: Alle som bor i en mindre by enn Ålesund er bonder som melker kyr, kjører traktor, spiller kort om kveldene og legger seg kl 10. Altså er de fleste her bønder. Trodde alt untatt Oslo var bondeland jeg. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God morgen folkens. Det å våkne opp til et hus fullt av negativ stemmning er ikke noe særlig kjekt. Håper ikke det er sånn her inne også. Hva driver folket med i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå