Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde jo faktisk det da. Kanskje med ett unntak, den kampen på Jacinto der jeg hadde en elendig teammate og en bot på Normal(!) og du spilte med ThoughtCarcass og han fyren med stygg dialekt. Det var ikke rart vi tapte da.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Da har jeg sett filmen jeg kjøpte igår. For de som ikke fikk med seg hvilken film det var, så er altså filmen det er snakk om "I'm a Cyborg, But Thats OK". Denne filmen var bare knallgod. nbefales til alle som er genuint interessert i gode filmer. Denne filmen passer ikke for unge mennesker som fortrekker hjernedød action og lignende sjangre.

Den filmen er et mesterverk. Lenge siden jeg har ledd så mye under en film.

Lenke til kommentar
Jeg hadde jo faktisk det da. Kanskje med ett unntak, den kampen på Jacinto der jeg hadde en elendig teammate og en bot på Normal(!) og du spilte med ThoughtCarcass og han fyren med stygg dialekt. Det var ikke rart vi tapte da.

Vet ikke om du var full fordi du hadde vært på fest eller hva det var, men jeg hadde mest poeng i omtrent alle kampene, og i hvert fall mer enn deg i samtlige. Svenning hadde mer poeng enn meg en del ganger, men du var ikke i nærheten. ;)

Lenke til kommentar

Karakterene er jo helt herlige. Fyren som går baklengs for ikke å være uhøflig mot noen, mannens om tror han kan stjele andres ferdigheter og egenskaper etc. Nydelig fargebruk og en engasjerende historie er også på plass. Wong skuffet ikke med denne filmen heller. :)

Lenke til kommentar
På gridlock, Blood Drive og Pavilion slo jeg deg. På Jacinto slo du meg fordi du hadde et godt lag.

Edit: Og jeg slo deg på Canals også faktisk :D

Gridlock hadde Svenning desidert mest poeng, med meg like bak. Drugisen hadde mer enn deg til og med. På Pavillion spilte vi Wingman alle mot alle, og jeg vant 15-8 over dere andre. Hvordan kan du ha mer poeng enn meg da? Blood Drive var det jeg og drugisen mot dere tre, og vi vant. Jeg hadde flest poeng på laget, så du hadde nok ikke mer enn meg der heller.

Men du skal få lov å leve i troen. ;)

Lenke til kommentar

PÅ gridlock:

1. Svenning

2. drugisen

3. Oyvindhg

4. drugiS 92

PÅ pavilion vant du 15-14 og jeg hadde mest poeng.

På blood drive vant dere 5-4 men jeg hadde nesten alle kills på vårt lag så jeg slo deg der også.

På canals husker du sikkert at jeg eide.

Lenke til kommentar

Det jeg reagerer mest på er å slakte din egen gris for å få bacon... Det hadde blitt det samme som om jeg skulle slakte hønene mine for å få middag.

@Laland: Er du ikke glad i dyrene dine?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...