ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Samme her. Kondolerer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Synest det er litt rart at jeg ikke er så veldig lei meg, egentlig. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det er vel kanskje flere grunner til det, kanskje at du ikke hadde et så veldig spesielt forhold til henne, men de som er litt yngre (nå er jeg ikke så gammel jeg heller da) har det også litt vanskeligere for å ta dødsfall og andre ulykker innover seg så du burde ikke klandre deg selv for å ikke være så veldig lei deg, men heller tenke litt over saken og kanskje snakke litt med foreldrene dine? Uansett, jeg kondolerer. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Snakket nettopp med en fyr som er 1 år eldre enn meg og det samme skjedde med han. Men vi begge synest at det er mye verre i begravelsen... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Er ofte slik, begravelser får alltid ut alt av alle.. utrolig trist med begravelser.. har vært i begravelser til naboer jeg såvidt kjenner og grått som ett spedbarn.. Kondolerer! ellers vil dette bli en bra dag, sola skinner, være er varmt og kjelleren er kald! gears anyone? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg skal på fotballkamp. Det gjelder bare å ikke tenke på at hun er død. Da blir jeg en glad Lak(u)s idag Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Meh, jeg må skaffe meg gears.. Problemet er at jeg ikke har tid til å spille! Edit: Forresten, god morgen forumfolk! Jeg hører på Elton John, sola skinner og jeg har faktisk fri! Endret 1. mai 2009 av Error Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det hjelper ikke å "ikke tenke på det". Få det ut, mann! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Når jeg satt og spillte, fikk jeg beskjed om at farmoren min var død Jeg fikk beskjed om det da jeg så på TV, husker det ennå. Jeg var nok på din alder. Ble heller ikke så veldig lei meg med en gang, hadde ikke noe veldig nært forhold til henne. Det som var rarere var da mormoren min døde. Hun hadde jeg et mye nærmere forhold til. Dagen hun døde stakk jeg og spilte fotball og tenkte ikke så mye over det. Neste dag orket jeg ikke å dra på skolen engang. Litt forsinket sorg. Merkelig. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 "I shall not say do not cry, because all tears are not of evil" - Gandalv (Atter en konge) bedre og snakke ut om det enn og acte all tough.. har venner som har mista søskenbarn og har prøvd ut dette her.. ikke bra.. sigurd, laland.. i know you're here.. gears? siden jeg spør så fint og er så flink og skrive saklige innlegg? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Det hjelper ikke å "ikke tenke på det". Få det ut, mann! Jeg føler ingenting... Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet ikke om det vil hjelpe, men kanskje du kunne snakke litt med foreldrene dine om det? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 sigurd, laland.. i know you're here.. gears? siden jeg spør så fint og er så flink og skrive saklige innlegg? Jeg må spise, tenke, fundere, hvile, rydde, ordne, spille Halo Wars. Jeg spilte med deg i 7-8 timer i går, og det var jo hyggelig. Men du klarer deg da uten oss litt. Prøv å spille med snille amerikanere. Det fungerer faktisk. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vet ikke om det vil hjelpe, men kanskje du kunne snakke litt med foreldrene dine om det? Helst ikke... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 sigurd, laland.. i know you're here.. gears? siden jeg spør så fint og er så flink og skrive saklige innlegg? Jeg må spise, tenke, fundere, hvile, rydde, ordne, spille Halo Wars. Jeg spilte med deg i 7-8 timer i går, og det var jo hyggelig. Men du klarer deg da uten oss litt. Prøv å spille med snille amerikanere. Det fungerer faktisk. amerikanere sucks.. vi er 2 stk.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg eide drugiS i både halo wars og Gears 2 i går :D PWN3D U N00B! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da har jeg sett filmen jeg kjøpte igår. For de som ikke fikk med seg hvilken film det var, så er altså filmen det er snakk om "I'm a Cyborg, But Thats OK". Denne filmen var bare knallgod. nbefales til alle som er genuint interessert i gode filmer. Denne filmen passer ikke for unge mennesker som fortrekker hjernedød action og lignende sjangre. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Jeg eide drugiS i både halo wars og Gears 2 i går :D PWN3D U N00B! hva er din gamertag? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 iharal3 er altså en av de trønderne vi slo i går, Svenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå