Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Idag har jeg støttet filmbransjen med noen kroner og øre. Og for å være ærlig så føles det faktisk ikke så verst. Kjøpte "I'm a Cyborg, But That's OK". Filmen er sør-koreansk, og er ressigert av samme mannen som ressigerte mesterverket "Oldboy". Har store forventninger til filmen, og tror uten tvil at den vil innfri. Dessuten er øst-asiatere dødssøte. Den filmen er fantantastisk, samme med Ip-Man, selv om det er to vidt forskjellige filmer. Kom hjem fra bursdag for litt siden, men så på csi. Ikke noe alkohol på meg denne dagen heller. God natt Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 natta Jonas.. ble jeg alene nuh? hmm.. slik da? 1slurk - smak 2 slurker = drukket full - full Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi hadde et par ganske morsomme "leker" på bursdagen. Bl.a å tenne på en liten ball med bensin og sparke den rundt. Var nervepinnende gøy. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi hadde et par ganske morsomme "leker" på bursdagen. Bl.a å tenne på en liten ball med bensin og sparke den rundt. Var nervepinnende gøy. hvordan resulterte dette? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 huffda, sigurd om du leser dette har jeg lagt meg, om du ikke leser det....har jeg lagt meg! god natt forumbrukere, velger og logge av nå siden jeg gikk tom for folk og spille gears med.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Vi hadde et par ganske morsomme "leker" på bursdagen. Bl.a å tenne på en liten ball med bensin og sparke den rundt. Var nervepinnende gøy. hvordan resulterte dette? Vi hadde flere vanngevær og glass med vann. Dett gikk så fint så Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laber aktivitet her. Makan. Hva skal vi gjøre med det? Jo, vi lager vår egen fest. B) Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 God natt! Nå er jeg hjemme igjen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Da var Lakus hjemme igjen, og så god natt folkens. Regner med det blir en lang forumdag i morgen. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Laber aktivitet her. Makan. Hva skal vi gjøre med det? Jo, vi lager vår egen fest. B) Party like it's 1999. ...høhø Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Faen så kjedelig. Får bare plukke opp Burnout Paradise TUB som jeg lånte med den venn igår. Min Nettbyprofil: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Gamingens konge? Den var ny. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 da var jeg klar for en rolig forum/gaming dag =) min nærmeste venner og skatevenner er bortreist.. lite og gjøre.. game on! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Ny dag, nye muligheter, blanke ark - og fargestefter tell. Idag har jeg på følelsen at et blir en skikkelig god dag! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Når jeg satt og spillte, fikk jeg beskjed om at farmoren min var død Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 HODEPINE1 ARRGH11 :wacko: Kondolerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå