Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Forsåvid men har dere fått følelsen av at livet deres har vært styrt noen ganger?

Deffinitivt, men som oftest mer i retning av karma. At noe skjedde fordi noe annet skjedde.

Jeg har vært på fest og blitt full. Eller, jeg tror i hvertfall at jeg er full. Vanskelig å si ^^

Huff det er noe jeg alltid har sett på som bortkastet tid, penger og oppriktighet. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forsåvid men har dere fått følelsen av at livet deres har vært styrt noen ganger?

Deffinitivt, men som oftest mer i retning av karma. At noe skjedde fordi noe annet skjedde.

Jeg har vært på fest og blitt full. Eller, jeg tror i hvertfall at jeg er full. Vanskelig å si ^^

Huff det er noe jeg alltid har sett på som bortkastet tid, penger og oppriktighet. :(

Som om jeg skulle sagt det selv!

Lenke til kommentar

Og enda godt er det. Ungdom har rent helsemessig sett ikke godt av å drikke. Å utsette en hjerne i utvikling for skadelige stoffer er ikke akkurat positivt. Alkohol dreper hjerneceller. Jo færre hjerneceller man har under oppveksten, jo mindre utvikles hjernen. Derfor skal man holde seg unna store mengder alkohol fram til man er minst 20. Etter det er det ikke like farlig. Da har hjernen utviklet seg sånn noenlunde ferdig.

Jeg begynte først å drikke når jeg var 17. Og jeg drikker ganske sjeldent. Det blir kanskje en eller to ganger i måneden jeg drikker alkohol. Klarer meg fint uten egentlig.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar

Jeg begynte ikke å drikke før jeg var nesten 18. Starta vel 2-3 mnd før jeg flyte år. Men var egentlig måte holden med akohol og drakk vel ca en gang i mnd. Folk på min alder da var mer opptatt av å drikke mest mulig og danse mest mulig men jeg likte den gode praten jeg da!

Lenke til kommentar

Men nå skal jeg legge meg! Vi sankkes i morgen! Skal en kajpp tur på jobb og kanskje jobbe et par timer, så er detBF:H etterpå!

Ser den jeg og Snorre for all del jeg har da vært så full jeg og men synes egentlig ikke det er noe fantastisk morro! Er bedre å ha en god dialog med noen om noe som intereserer begge parter!

Lenke til kommentar

Legger meg også snart. Merker jeg begynner å bli trøtt, heldigvis er det fri i morgen! :)

Jeg tror jeg er mer ekstrem enn dere på det punktet. Jeg har ennå ikke rørt alkohol etter den første smaken, og har ingen planer om å gjøre det heller. Likte det overhodet ikke. Og når jeg ikke syntes det smaker noe godt ser jeg ingen grunn til å drikke det.

God Natt Snorre og Nøtte. :)

Har heller aldri drukket eller prøvd alkohol, og mener at det er det riktige inntil jeg er under omstendigheter, og alder hvor alkohol er lovlig- og passelig. Har et spørsmål dere kan diskutere rundt: Når man mener drukket, er det å ha smakt, eller blitt beruset? Hvor går grensen for drukket?

Lenke til kommentar

Akkurat det tror jeg kommer helt ann på hvem du spør, de yngre vil mene det som å være full mens de eldre mener det som å ta et par glass med en venn, men det varierer også fra person til person. Du kan vel egentlig i en samtale høre hvilken måte som menes etter hvor i ordet man setter trykk, og hvor mye trykk man setter.

Lenke til kommentar

Å ha drukket er å ha blitt lettere beruset (eller mer), etter min mening. Hvis du drikker et glass 0,7% cider (eller en boks med Carlsberg), og ikke merker noen ting, hva er da forskjellen mellom å drikke det eller brus? Ingenting, kan jeg tenke meg. Men hvis du har blitt beruset, i hvilken som helst grad, da har du for første gang "følt" alkohol.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...