Kiro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei Emil, tråden er ikke det samme uten deg om dagene God natt Error Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er veldig trøtt i kveld, så jeg hopper til sengs nå. Natta, forumfolk. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg er litt av og på. Så er ikke sikkert jeg følger med selvom jeg er innpå tråden. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vel jeg beklager det! Har ikke hatt tid til å forumere så mye de siste dagene... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det er forståelig Nøtte, håper bare du ikke glemmer oss i alt jobbstyret. Ingen som har noe gøy, spennende eller interessant å prate om i kveld? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Joda må bare komme på noe først. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hmmm er livet forhådns bestemt eller bestemmer vi selv? Endret 30. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei forumfolk! Hva gjør mine vennligsinnede slektinger, og hva har dere gjort natt til 1. mai? For min del ble det fest denne kvelden, og akkurat kommet hjem nå. Hører på CC Cowboys som er digg og rolig etter litt mye techno. Men, nok om meg, hva gjør/har dere gjort? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hmmm er livet forhådns bestemt eller bestemmer vi selv? Interessant valg av tema, men er det nødvendivis slik at den ene utelukker den andre? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forsåvid men har dere fått følelsen av at livet deres har vært styrt noen ganger? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Sitter og hører på en av de nydeligste sangene jeg har hørt på lenge. http://open.spotify.com/track/7HaNlbEP3u3WAxNxVC6M5m Spotify er konge. De har faktisk et godt utvalg av musikk. Ikke bare mainstream-dritet. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har vært på fest og blitt full. Eller, jeg tror i hvertfall at jeg er full. Vanskelig å si ^^ Jeg gikk i hvertfall og sjangla, spydde og klina med litt random folk. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Kan bare være glad i livet og! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Forsåvid men har dere fått følelsen av at livet deres har vært styrt noen ganger? Har flere ganger følt at det var meningen at jeg skulle gå akkurat da, at jeg skulle være hjemme da, eller at jeg skulle gjøre akkurat det. Sitter og hører på en av de nydeligste sangene jeg har hørt på lenge.http://open.spotify.com/track/7HaNlbEP3u3WAxNxVC6M5m Spotify er konge. De har faktisk et godt utvalg av musikk. Ikke bare mainstream-dritet. Takk for tips. Deilig og rolig sang! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) 14-tiss fyllefest...? Nå skal jeg ikke påstå at det er så alt for lenge siden jeg drakk meg sanseløs full og gikk rundt og spydde. Men det er vel ikke normen for min del lenger. Drikker med måte, og prøver heller å nyte det sosiale fellesskapet enn alkoholrusen. Edit: @ Paisley: Bare hyggelig. Mye bra musikk der ute. Synd mye av den beste musikken aldri kommer fram i rampelyset. Ikke alle plateselskap har råd til TV-reklamer etc. Prøver stadig å finne nye artister/ny musikk jeg kan like. Bat for Lashes er et band jeg har fallt for. Endret 30. april 2009 av Snorre Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg har vært på fest og blitt full. Eller, jeg tror i hvertfall at jeg er full. Vanskelig å si ^^ Jeg gikk i hvertfall og sjangla, spydde og klina med litt random folk. Allikevell klarer du å skrive her, og attpåtil uten skrivefeil? Du er uforskammet frisk! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) 14-tiss fyllefest...? Nå skal jeg ikke påstå at det er så alt for lenge siden jeg drakk meg sanseløs full og gikk rundt og spydde. Men det er vel ikke normen for min del lenger. Drikker med måte, og prøver heller å nyte det sosiale fellesskapet enn alkoholrusen. Skal vi kanskje henge sammen Snorre? Vi har en ganske lik innstilling til alkohol! Endret 30. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hehe. Det hadde jo vært kult det. Men så måtte vi jo ha bodd i samme by. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå