Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei forumfolk! Hva gjør mine vennligsinnede slektinger, og hva har dere gjort natt til 1. mai?

For min del ble det fest denne kvelden, og akkurat kommet hjem nå. Hører på CC Cowboys som er digg og rolig etter litt mye techno. Men, nok om meg, hva gjør/har dere gjort? :)

Lenke til kommentar
Forsåvid men har dere fått følelsen av at livet deres har vært styrt noen ganger?

Har flere ganger følt at det var meningen at jeg skulle gå akkurat da, at jeg skulle være hjemme da, eller at jeg skulle gjøre akkurat det.

Sitter og hører på en av de nydeligste sangene jeg har hørt på lenge.

http://open.spotify.com/track/7HaNlbEP3u3WAxNxVC6M5m

Spotify er konge. De har faktisk et godt utvalg av musikk. Ikke bare mainstream-dritet.

Takk for tips. Deilig og rolig sang!

Lenke til kommentar

14-tiss fyllefest...?

Nå skal jeg ikke påstå at det er så alt for lenge siden jeg drakk meg sanseløs full og gikk rundt og spydde. Men det er vel ikke normen for min del lenger. Drikker med måte, og prøver heller å nyte det sosiale fellesskapet enn alkoholrusen.

Edit: @ Paisley: Bare hyggelig. Mye bra musikk der ute. Synd mye av den beste musikken aldri kommer fram i rampelyset. Ikke alle plateselskap har råd til TV-reklamer etc. Prøver stadig å finne nye artister/ny musikk jeg kan like. Bat for Lashes er et band jeg har fallt for.

Endret av Snorre
Lenke til kommentar
Jeg har vært på fest og blitt full. Eller, jeg tror i hvertfall at jeg er full. Vanskelig å si ^^

Jeg gikk i hvertfall og sjangla, spydde og klina med litt random folk.

Allikevell klarer du å skrive her, og attpåtil uten skrivefeil? Du er uforskammet frisk! :)

Lenke til kommentar
14-tiss fyllefest...?

Nå skal jeg ikke påstå at det er så alt for lenge siden jeg drakk meg sanseløs full og gikk rundt og spydde. Men det er vel ikke normen for min del lenger. Drikker med måte, og prøver heller å nyte det sosiale fellesskapet enn alkoholrusen.

Skal vi kanskje henge sammen Snorre? Vi har en ganske lik innstilling til alkohol!

Endret av Nøtte
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...