Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hva har du stresset med Shampoo? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fire timer moped og en X-men origins senere er Laland en glad laks! og skal nå joine meg, gormers, drugis og sadfez på gears? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Svenning leser meg som en åpen bok! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) jaj party inv coming up! hmm, skal jeg putte det i siggen? Endret 30. april 2009 av Svenning Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er du medlem av noen organisasjoner da Snorre? Du kan ikke trekke ned hvis du ikke er med i en Organisasjon. Hva mener du Svenning? Jeg havner jo under dem som ikke gjør noe frivillig arbeid. En såkalt egoist. Godt det hele er anonymt og slikt da. ^^ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er du medlem av noen organisasjoner da Snorre? Du kan ikke trekke ned hvis du ikke er med i en Organisasjon. Hva mener du Svenning? Jeg havner jo under dem som ikke gjør noe frivillig arbeid. En såkalt egoist. Godt det hele er anonymt og slikt da. ^^ da er vi 3! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Er du medlem av noen organisasjoner da Snorre? Du kan ikke trekke ned hvis du ikke er med i en Organisasjon. Hva mener du Svenning? Jeg havner jo under dem som ikke gjør noe frivillig arbeid. En såkalt egoist. Godt det hele er anonymt og slikt da. ^^ And we love you for it. Vi holder like mye av deg likevell. Edit: Make that two Svenning. Jeg har faktisk gjort frivillig arbeid av og til. Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Skjønt, moderator-stillingen på forumet her kan jo regnes som frivillig arbeid. Det gjøres jo på dugnad mener jeg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hei og god kveld alle sammen:-) Ble tidlig ferdig i dag :-) det var egentlig godt! Skal bare innom i morgen og hente noen papirer og smake på noen greier så er det bare slappe av før vi starter for fult igjen 2 mai:-P Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Du kan ikke la noe av den tiltakslysten smitte over på meg Nøtte? Kanskje jeg da får gjort ferdig noen av prosjektene mine. ^_^ Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nøtte! Hvor har du vært i det siste? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hehe gjør noe du faktisk liker så kommer timene til å fly forbi! Jeg merker ikke at det har gått 12 timer en gang på jobb. Tiden går så sinnsykt fort så man vet aldri hva kl er eller hvor lenge man har vært der. Men du kan få en liten brøkdel av den. Men jeg vil gjerne beholde mesteparten selv fordi det er det som gjør meg til den jeg er! edit @Error: Jeg har begynt å jobbe igjen. Endret 30. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Men da er vi enig. Sender du den i posten da eller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Joda om du betaler for portoen så går det greit:-P Hei Snorre hallo? Endret 30. april 2009 av Nøtte Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Blåfjell? Endret 30. april 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Aktiviteten var ikke så mye å skryte av i kveld nei Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hmm stille det ble! Hei marthE! Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Og derfor tror jeg at jeg går og legger meg. Ikke noe poeng i å sitte oppe bare for å være oppe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå