- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) :lol::lol: Endret 30. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 ARGH 80072ee2 og 8997274c kan røske av seg håret så hodet følger med. Feilmeldinger for the loss! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei ikke søsken, mer i form av onkelunger (altså nevø og niese). Du har nok sett alle anime og manga jeg kan anbefale vil jeg tro. Edit: Vaenas da, driver du å torturerer passe små barn. neida, uskyldig stikking. men.. har du en animelist/mangalist jeg kan titte på? =) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Var nettopp innom Si en positiv ting om brukeren over deg tråden og så denne. :o Hvis jeg skulle nominert de beste brukerne her på forumet (som i teorien ikke går an siden pollen ville blitt altfor lang) ville du klart vært en av dem Rider. Det er så mye positivt å si om deg, men det jeg liker best er hvor snill, empatisk og romslig du er. Takk for at du er her! Tusen takk Error. Nå ble jeg helt forlegen her jeg sitter. :unsure: Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 RoR, that goes in the signature! ^^ men er du registrert på MAL? (manimelist) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) You're right den går i signaturen. Men ble litt for lang. Nei tror ikke jeg er registrert der, men er ikke sikker. Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nå legger jeg meg. Gleder meg til å prøve XIII, Final Fantasy, Killzone og Burnout Paradise imorem ^_^ Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 min animelist kan du finne HER du kan og få link til min mangalist, men er mest guro der.. ikke like spennende for de fleste Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Jeg fikk brev av statistisk sentralbyrå idag. De vil vistnok ha meg til å delta i en spørreundersøkelse rundt frivillig innsats. Jeg kommer nok til å trekke ned statistikken over dem som gjør en frivillig innsats i organisasjoner osv. ^^ Nuvel. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ingen som sa natta til meg? Uansett så sier jeg natta til dere! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Jeg var nødt til å skifte bleier for første gang i dag Søstera mi skulle en kort tur og klippe seg og sa han bæsjer nok ikke på seg. Endret 30. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Svenning: Men da vil jeg anbefale Fullmetal Alchemist, både den nye og gamle. Og også Ergo Proxy hvis du liker litt mer psykologisk handling. God Natt HCG Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 huffda Men da vil jeg anbefale Fullmetal Alchemist, både den nye og gamle. Og også Ergo Proxy hvis du liker litt mer psykologisk handling. God Natt HCG syns du burte ta tiltaket og regge deg der Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Er du medlem av noen organisasjoner da Snorre? Du kan ikke trekke ned hvis du ikke er med i en Organisasjon. Hva mener du Svenning? Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Han sikta til meg. Veldig konstruktiv post. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Er du medlem av noen organisasjoner da Snorre? Du kan ikke trekke ned hvis du ikke er med i en Organisasjon. Hva mener du Svenning? og registrere deg på myanimelist.net Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fire timer moped og en X-men origins senere er Laland en glad laks! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Stress i dag. Stress hele helgen. Blir ikke mye tid på forumet da Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Fransktentamenshit på tirsdag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå