Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 La meg gjette, du liker ikke Final Fantasy. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) hmm... overraskede lite aktivitet her i kveld. Hva holder folket på med Jeg har iallefall sett brann kampen (ikke frivelig), prøvd meg litt på battlefield heroes og gått tur med hunden. Med andre ord: Ingen verdens ting. Lurer på om jeg skal se LOST nå, men hadde håpet på litt so aktivitet først Endret 30. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, huffhuff! det er råbra da! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 La meg gjette, du liker ikke Final Fantasy. What? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 en kan da ikke ikke like ff.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det var ironisk ment da, derfor en slik . Liker FF svært godt jeg. Ehtram: Jeg har for det meste drevet med konfirmasjonsforberedelser. Alle trenger jo hjelp nå for tiden. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 hvor gammel er du RoR? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Får bare håpe at FFX er bra da, det er faktisk mitt første Final Fantasy. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Vel sist jeg så etter var jeg 19 helt frem til juli. Men hvem vet, kanskje jeg har glemt noen år. HCG: FFX er etter min mening en av de beste FF. Har brukt mange timer på det. Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vi totalt eide et lag nå! (I gears) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hvorfor lurte du på det egentlig Svenning? Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det gjorde vi, drit du ikke får utbytte av disse levlene Vaenas..-.- Hvorfor lurte du på det egentlig Svenning? Bare lurte, du nevna konfirmasjon så lurte om det var din egen eller om alle trengte en stor sterk kar ^^ Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Vet ikke før i morgen... Men å spille er morsomt det å Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Hei forumfolk, jeg har vært på seiltrening hvor det ikke var vind, så vi drev med fysisk isteden. Så hard trening har jeg aldri vært utsatt for, er jo nesten andpusten enda! :wacko: Ellers fikk jeg vite at seilarrangementet i helgen ikke ble noe av like vel, så nå har jeg hele helgen fri + i morgen (skal gjøre 2 timer lekser, men that's it.) Det blir en utrolig rar følelse å ikke ha noe å gjøre, bare sitte hjemme og slappe av og game... Hva driver dere med? Endret 30. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bare lurte, du nevna konfirmasjon så lurte om det var din egen eller om alle trengte en stor sterk kar ^^ Hvem trenger ikke det. Der har du meg vettu Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Bare lurte, du nevna konfirmasjon så lurte om det var din egen eller om alle trengte en stor sterk kar ^^ Hvem trenger ikke det. Der har du meg vettu eller var det søsken? btw: noen anime / manga og anbefale? @ Vaenas: ikke stjele mer kills nuh Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Må stikke passe små barn. Lenke til kommentar
Error Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Det ble veldig feil, "Jeg må stikke passe små barn." Les den høyt Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Nei ikke søsken, mer i form av onkelunger (altså nevø og niese). Du har nok sett alle anime og manga jeg kan anbefale vil jeg tro. Edit: Vaenas da, driver du å torturerer passe små barn. Endret 30. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå