HerrGhost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hehe.. blir ikke før juletider når jeg er i New York. MGS4 og KZ2 skal jeg ihvertfall ha. Får se om MAG eller GT5 også blir noe. Har aldri hatt en PlayStation så vet ikke mer om seriene enn hva jeg har lest på nettet, men det virker som solide titler. Kommer nok til å kjøpe Resistance/2 også. Hvis det blir ps3, så må du og skaffe deg LittleBigPlanet Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Xbox 1 eide da HCG, det var den som introdiserte oss for Halo: Combat Envolved så den er en legende. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ps2 syns jeg var bedre enn Xbox. Så sinnsykt mye gode spill der Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hadde du Xbox 1? Poor you... Stakkars meg som måtte spille Midtown Madness, Halo, Halo 2, GTA San Andreas med bedre grafikk, spille online og kunne rippe musikk til harddisken.. Teite Xboxen. Og såklart skal jeg ha LBP også! Glemte det bare i oppramsingen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Ps2 syns jeg var bedre enn Xbox.Så sinnsykt mye gode spill der Helt enig. Masse bedre spill der. Halo: CE er en legende, ikke boksen... GTA San Andreas kan jeg spille på PC med GTA IV-grafikk B) Med PS3-kontroller selfølgelig. Endret 30. april 2009 av HCG Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Hadde du Xbox 1? Poor you... Stakkars meg som måtte spille Midtown Madness, Halo, Halo 2, GTA San Andreas med bedre grafikk, spille online og kunne rippe musikk til harddisken.. Teite Xboxen. Og såklart skal jeg ha LBP også! Glemte det bare i oppramsingen. Husker jeg hadde lyst på Xbox når den fikk Midtown Madness og ikke på pc Men det e bra du ska ha LBP Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Nei, det kan du ikke. Spillmotoren til San Andreas (Samme som GTA 3 ) kan ikke måle seg med RAGE/Euphoria. LBP skal man ha. Er veldig fan av brukergenerert innhold (Halo 3, BK Nuts&Bolts) og LBP ser ut til å være midt i blinken! Endret 30. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 (endret) Da må du huske å sjekke ut de asiatiske banene(vet ikke hvilket land de er fra), de er helt syke. Nei, det kan du ikke. Spillmotoren til San Andreas (Samme som GTA 3 ) kan ikke måle seg med RAGE/Euphoria. Gleder meg til Euphoria blir brukt til flere spill enn GTA IV og The Force Unleashed. Endret 30. april 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 @Lolidude: Har jeg ikke sagt at jeg ikke skal ha Xbox 360? Iallefall så er PS2 mye bedre enn Xbox i spillutvalg, det er sikkert. Btw, Laland; Man kan ha harddisk på PS2 også. Tror man kan ha Linux. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Slettet et innlegg som utelukkende besto av ordet "Fanboy". Vi holder en viss klasse på innleggene her! Euphoria skal bli kos å se i flere spill. GTA IV har fantastiske animasjoner, særlig når Niko velter i trapper når han er full Man kan ha HDD på Ps2 (bare den store, though) men den har ikke store nytteverdien. PS2 har det største spillutvalget, uten tvil, men Xboxen hadde flere bruksområder (især hvis den ble hacket!). Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Nei, det kan du ikke. Spillmotoren til San Andreas (Samme som GTA 3 ) kan ikke måle seg med RAGE/Euphoria. LBP skal man ha. Er veldig fan av brukergenerert innhold (Halo 3, BK Nuts&Bolts) og LBP ser ut til å være midt i blinken! Det finnes en grafikkmod, skjønner du Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Euphoria skal bli kos å se i flere spill. GTA IV har fantastiske animasjoner, særlig når Niko velter i trapper når han er full haha, ja. Begynnte nettopp på gta 4 igjen for trophies sine skyld, Gøy å løpe ned folk Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Slettet et innlegg som utelukkende besto av ordet "Fanboy". Vi holder en viss klasse på innleggene her! Euphoria skal bli kos å se i flere spill. GTA IV har fantastiske animasjoner, særlig når Niko velter i trapper når han er full Man kan ha HDD på Ps2 (bare den store, though) men den har ikke store nytteverdien. PS2 har det største spillutvalget, uten tvil, men Xboxen hadde flere bruksområder (især hvis den ble hacket!). Kan han velte i trapper når han er full? *PRØVE* Har prøvd hacket Xbox, kan ikke man bare låne et spill og lagre det på harddisken? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 HCG, det snakker vi ikke om her. Og når det gjelder den modden så er det fortsatt ikke GTA IV kvalitet på grafikken. Og det er litt i overkant med bloom, men det er en smakssak. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser på Doctor Who.. Elsker den serien Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Ser på Doctor Who.. Elsker den serien Yay, enda en fan altså Hvor langt har du kommet? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 @Lolidude: Har jeg ikke sagt at jeg ikke skal ha Xbox 360?Iallefall så er PS2 mye bedre enn Xbox i spillutvalg, det er sikkert. Btw, Laland; Man kan ha harddisk på PS2 også. Tror man kan ha Linux. Kvalitet forran kvantitet. Da drar jeg til onkelen min. Ønsk meg lykke til, så kanskje jeg alldri noen gang noensinne ser CP ved ett uhell igjenn. Ja, det var random. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du kommer til å se CP igjen. Men ikke ved et uhell. Lykke til! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Noen her som liker Malcolm i midten? Uansett, nå stikker jeg til en venn Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 30. april 2009 Del Skrevet 30. april 2009 Du kommer til å se CP igjen. Men ikke ved et uhell. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå