Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lykke til lolidude :)

Det føles litt som å være tilbake på barneskolen nå for tiden. Ettersom klassen løper rundt som små unger og kaster vann på hverandre. inn og ut vinduet går de også for å unngå den ”skumle” russen, som er så veldig farlig. Siden det er en liten skole er denne russen bestående av ca.6 mk nerder som går rundt å skyter med vannpistol og tygger på eplene til folk. Jeg forstår egentlig ikke helt vitsen med dette og føler meg derfor som en overvåker, som observerer folket som plutselig ble ti år yngre.

Lenke til kommentar
Hva skal folk i langhelgen da?

Overraskande nok har det ikkje vore oppe før (denne uken) og eg har vore gjennom alle sidene (trur eg). Men eg har eigentleg ikkje nokre særlege planar for helgen, men kommer nok til å være litt med venner (skal heim til sotra) og så skal eg ein tur til ostereide i konfirmasjon. :)

Lenke til kommentar
Hva skal folk i langhelgen da?

Overraskande nok har det ikkje vore oppe før (denne uken) og eg har vore gjennom alle sidene (trur eg). Men eg har eigentleg ikkje nokre særlege planar for helgen, men kommer nok til å være litt med venner (skal heim til sotra) og så skal eg ein tur til ostereide i konfirmasjon. :)

Ok, det var nå bra det ikke var tatt opp før.

Skal selv på hytten(Flatøy) i helgen og slappe av der :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...