Laland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ikke bare jeg som er sulten? Jøsses.. skal ta mopedteorien på prove.no noen flere ganger nå før jeg gir meg for dagen og venter på å ta den på ordentlig imorra ifølge venne min så var den ikke lik den på prove.no men den hadde likhete.. husk at du skylder meg en time gears.. Skal lese bok også nå, så lese skal jeg uansett. Gears skal du få iløpet av helgen!<3 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ettersom det å lese til tentamen og slikt var ganske kjedelig, fat jeg meg selv lettende etter gamle sanger vi pleide å synge i koret på barneskolen(som Dar kjem dampen og mellom bakkar og berg) konklusjonen er: Det å mimre er kjekt og mye gøyere enn skolearbeid ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) "Puff puff the magic dragon" og "up in the sky, around the world we're going to fly" http://open.spotify.com/track/5vz1dfFleAEQVamPc0u8dv Endret 29. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk til barneskolen, jule- sommeravslutninger, har jeg et intenst hat mot sanger som Imagine. Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den er så fin og stemningsfull. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Imagine som i John Lennon sin Imagine? BLASFEMI! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Ah.. Puff, the magic dragon, lives by the sea.. Eller noe sånt. ^_^ Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Det her har aldri hendt før, men da jeg satt på "puff the magic dragon" så begynte tårene å renne. Tror jeg har en del (fortrengte) minner knyttet til den. Endret 29. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Den har ligget i min underbevissthet i en del år. Det var ikke før for 4-5 år siden jeg faktisk husket at vi pleide å synge den i startfasen av min skolegang. Etter det har jeg holdt den nær. Fantastisk sang. Husker ikke stort fra serien da, men det får så være. Den er nok ikke like god 13 år senere Lenke til kommentar
Essem Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Imagine som i John Lennon sin Imagine? BLASFEMI! John Lennon? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg husker egentlig ikke så mye fra serien, men noe er det Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 http://open.spotify.com/track/75g3dlu6iX0M5eyAfFr3hJ Hell yeah! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 @Ehtram: Sangen er jo helt fantastisk, så er ikke rart det. @Drugis: Tro meg, du er ikke den første som sier det. Blir til tider bare kalt Lennon ^_^ Men for å gå fra en fantastisk sang til den neste: - Spotify link Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lakus poster triste sanger i kveld og får meg til å ta til tårene (noe som ikke er så vanlig)Hva har du å by på nå Lakus? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Syk familietragedie hos slektninger... Utrolig trist, men kan ikke snakke om det... Endret 29. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kondolerer, hva nå enn som har skjedd. Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kan ikke si annet enn at jeg kondolerer, får alltid en ekkel følelse når jeg har hørt om noe tragisk som har skjedd med venner/familie til noen jeg kjenner :S Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg må sitte på dataen i hele natt for og snu døgnet, stakkars meg. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 *deler ut antideppressia* (sikkert leif) husker puff the magic dragon, salt alltid og gråt av den i barnehagen.. :/ bra sang da.. grunnen til at du Jonas sikker ikke liker imagine er vel samme som meg, alle skoleavslutningene..der er mer brukt siden du har sunget den en million ganger.. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Kjenner egentlig ikke personen det er snakk om, det har skjedd noe med en god venn av onkelen min (takk for sympatien fortsatt), men er rett og slett veldig trist uansett (og dumt, teit, idiotisk, jævlig, og sykt). Endret 29. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå