Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hele LIVE-delen av Xbox Live har blitt borte!? :o Er det noe som foregår generelt fra Microsoft sin side eller har jeg fått juling? Kan kun velge mellom My Xbox og Friends.

Takk til gormers for svar om teksting fra play.com. Og jeg liker teksting.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Kan noen se om de finner et pulver som gjør vann til gele? Skulle gjerne ha sett selv, men Edge er tregt som fy. Drn som gjør det skal få kjeks og 5* i profilen

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711
Nå vet jeg ikke helt om jeg forstod hva du mente. men er det gelatin du er ute etter? ;)

Brukes til badekar, når man skal bade. Husker at det var farger, bl.a grønn og oransje

Lenke til kommentar

Så stille det er i kveld. Jeg har nå blitt terrorisert på msn av gamle" venner" <_< Så noen kommer til å bli blokket nå. Tenkte å lese litt tentamen og jobbe litt med nettsiden som skal inn på mandag. Men hva holder resten av folket på med? :)

Lenke til kommentar

Jeg kjemper mot trettheten. Fikk enda mer klær for litt siden, så er psyched over det, men kjenner jeg må i seng tidlig i dag. Er også utrolig sulten enda, men er for trøtt og sliten til å lage mer mat. Skal ta meg en røyk i det perfekt fuktige og tempererte været som pryder vår hage nå, så får vi se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Ikke bare jeg som er sulten? Jøsses.. skal ta mopedteorien på prove.no noen flere ganger nå før jeg gir meg for dagen og venter på å ta den på ordentlig imorra :D

ifølge venne min så var den ikke lik den på prove.no men den hadde likhete.. husk at du skylder meg en time gears..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...