Licht Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 - Vi har et høyt utnyttingspotensiale for vannkraft på grunn av store mengder naturlige vannfall - Fornybar, miljøvennlig energikilde med høy nok produksjonskapasitet til å levere strøm til mesteparten av landets befolkning - Billig (om enn ikke for forbrukerne) - Mengde og pris støtter industri som krever vanvittige mengder strøm, som f.eks. aluminiumsproduksjon Har du prøvd å lese pensum? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 For å gjøre det enkelt iharal3. Se her. http://www.norsknettskole.no/fag/ressurser...gstad/vann.html Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Det var plenty av argumenter for det i samfunnsfagboken vår i tiende, i hvert fall. 8D Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 tenkte jeg skulle quote et GAMMELT innlegg =) God, Morgen riot. Tror jeg sover inatt 3 dager døgning er ikke bra når man skal bort i morgen døgna fra lørdag - onsdag for så og reise.. etter det såv jeg 7t natta fra ons-mandag.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Takk Problemet er bare at jeg skal snakke i 10 minutter <_< Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jippi! En venn av meg skaffet seg PS3. Blir gøy å knuse han i GTA 4 Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg får med all sannsynlighet PS3 i sommer Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Yay, skal ta teoriprøva for moped imorra! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hvorfor skal du ha det, det er jo bare to år til du kan kjøre opp til bil? Blir det ikke litt bortkastet da? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hehe, kan si det sånn, men dette er en frihet jeg trenger. Kanskje en veldig unødvendig luksus med det er noe jeg unner meg selv! Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Håkon, spiller? eller xbox live party? i need u im bored! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Noen som ønsker å kjøpe en pakke kunstkort av meg? Det er store postkort med en fin grafisk tegning på, og for en pakke med 8 koster det kun 100kr. Konvolutter følger også med. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror ikke noen har lyst på det nei.. Den beskrivelsen du kom med i går av meg var ganske episk ^_^ Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hva blir resultatet av å få rundt 4 timer søvn hver natt ? meg ? ok, sover nå mer enn det Da er det win. Føler meg ikke så motivert til å sove lengre når jeg føler meg mer opplagt på skolen når jeg sover lite Ikke at jeg sover mindre enn 4 timer hver dag da... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Håkon, spiller? eller xbox live party? i need u im bored! Beklager. Håkon har nostalgiorgasme med Banjo-Tooie på Xboxen. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Håkon, spiller? eller xbox live party? i need u im bored! Beklager. Håkon har nostalgiorgasme med Banjo-Tooie på Xboxen. follow these instructions and u wont die: 1. join my xbl party 2. tell me what banjoo tooie is Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Banjo-Tooie er det eneste av BK spillene jeg ikke har prøvd. Kanskje jeg skal gidde å kjøpe det. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 1. join my xbl party2. tell me what banjoo tooie is Follow my instructions and you will not be classified as an idiot and purged (by the laland). 1. Look at xbox dashboard, game marketplace. 2. Find and download banjo-tooie demo. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Hyes, forumet. 8D Jeg har begynt å jobbe med pappa sin bursdagsgave. ... igjen. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Step 1. Download Banjo-Kazooie and Banjo-Tooie demo Step 2. Enjoy these wonderful adventures in all of their glory. In the demo. Step 3. Buy the games and hurt yourself for waiting this long. Step 4. Become a child; enjoy the colors, the sounds, the incredibly british humor Step 5. ??? Step 6. Profit! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå