Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg har media hele dagen og holder nå på å lage skisse til en nettside, noe som egentlig er litt kjedelig. Får vel si god morgen jeg også Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Nei, snart begynner enda en forferdelig skoledag. Heldigvis har vi gym idag, det er en liten trøst. >>Heldigvis har vi gym i dag, det er en liten trøst >>Heldigvis har vi gym i dag >>Heldigvis gym :o Det eneste som ødelegger mandagene mine. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Må bare legge ved en liten Ditto til Wartom ^_^ Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen, they said... La meg i femtiden og våknet i åttetiden. :\ Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen, they said... La meg i femtiden og våknet i åttetiden. :\ Nei, det går ikke. Ett er mer en sent nok. Drikk iskaffe, det hjelper. Joiiiin uuuussss Eller... joiin meee blir det vel heller. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjenner jeg er litt smågretten. Har ikke fått i meg nikotin siden mandag. Drikker desverre hverken kaffe eller iskaffe. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kjenner jeg er litt smågretten. Har ikke fått i meg nikotin siden mandag. Drikker desverre hverken kaffe eller iskaffe. Nei nei nei... Nikotin er noe tull. Det er koffein som gjelder. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg orstår ikke helt dette iskaffe greiene dine. Har prøvd det noen ganger, men falt ikke helt i smak. Kommer sikkert av at jeg ikke er noe særlig glad i kaffe (foretrekker te). Kan selvsagt ta en av disse "nymotens greiene" som caffe latte eller capuchino en gang i blant, men er ikke noe særlig glad i kaffe generelt. ^_^ Ps. Røyker ikke heller… Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg hater kaffe, det smaker rett og slett fælt. Iskaffe derimot, der har du tingen. Smaken er helt utrolig, og vekker deg opp for dagens skolegang Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Kan dessverre ikke si meg enig, men nå du ikke la det gå for langt (Tar meg heller en kopp te og slapper av med forum, da er jeg våken) Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Synes kaffe smaker for stramt. Vanskelig å beksrive egentlig. Røyker ikke jeg heller, klarte heldigvis å slutte for noen mnd siden. Er bare snusen jeg må bli kvitt nå. Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg prøvde røyk en gang. Det ble første og siste. Snus har jeg faktisk også prøvd og her gjelder samme regelen. Og ja, jeg burde kansje ikke overdrive sånn med iskaffen. Drikker to om dagen på skolen. Vet ikke hvor mye som skal til for at det blir skadelig, men det må nok litt mer til. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Tror faktisk ikke jeg har smakt det før. Nå holder jeg deg ansvarlig hvis jeg det blir bortkasta penger i friminuttet... Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 iskaffe er digg! nescafe sin er elsk.. for og nevne pollen, klart Iharal3 skal dra til oslo..jeg vil og! skal forhåpentligvis i juni dah.. stalke jonas, anyone? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen til dere alle, bortsett fra Svenning, som jeg allerede har sagt god morgen til. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 God morgen! Da vil jeg takke så mye for meg på forumet og mest sannsynlig så kommer det til å bli veldig lite tid til forumet framover da mye av min tid vil bli brukt i jobbsammenheng! Vil bare si dere er noen fantastiske folk og håper ikke aktiviteten går ned fordi jeg nå må kaste inn håndkledet! Må bare tilføye at det har vært one H**l of a ride!Så får vi se når jeg har tid til å stikke innom! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 (endret) Neiiiiii. Du må ikke forlate oss Nøtte. Lov at du stikker innom når du kan! Endret 29. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Lykke til videre, håper du får en suksessrik karriere Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 29. april 2009 Del Skrevet 29. april 2009 Jeg forlater dere ikke men det e rikke sikkert jeg kommer til å være innom her hver dag lengere. Også kommer jeg bare til å ha minimalt med tid til forum, spilling, soving og spising framover! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå