Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Knekk i nøtta var da litt hardt? Alle har/har hatt sine problemer og folk følte vel bare for å åpne seg litt (...and I see what you did there) Endret 28. april 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg ser på alle Bye og Rønning videoene jeg så igår, igjenn. Det muntrer meg opp Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde forventet at det var Nøtte som tok den da, vel vel. Hva annet spennende skjer rundt i verden da? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nøtte is opptatt med bf:h.. men ja jeg tok den:-P Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg blir tvingt til å se frustrerte fruer med mamma <_< Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sukk, ikke et eneste innlegg i dag. Har ikke vært på internett før nå. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 wat^^ Tvunget og tvunget, blir du virkelig det Liker ikke å se sånne serier eller noe som helst nesten egentlig med foreldrene, i tilfelle det skjer noe litt kinky som foreldrene ikke approver. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hva har du gjort da Shampoo? Gorm: Det er så sant som det er sagt. I know Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja, jeg blir tvingt. Å se på kinky stuff med foreldre er litt skummelt da de hele tiden skuler bort på meg for å se hva jeg syns Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Frustrerte fruer er da ikke det verste du kan bli tvingt til å se, det er jo faktisk ganske undeholdene til tider. One tree hill og gossip girl derimot det er mareritt det (og søskene mine elsker det) <_< Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Husker det var en som postet på diskusjon at han satt i bilen med foreldrene da juntafilreklamen kom på P3. "fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia... du kan spørre om alt her i Juntafil!" Ja jeg så første sesong av frustrerte fruer faktisk (og noe av andre)... Var greit nok :unsure: Endret 28. april 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har ventet i hele kveld på Heroes, men nå lurer på om jeg skal utsette den til i morgen og heller ta Chuck i kveld. Kan en av dere bestemme for meg Chuck eller Heroes? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Husker det var en som postet på diskusjon at han satt i bilen med foreldrene da juntafilreklamen kom på P3. "fitte, kuk, vagina, p-piller, kjønnssykdommer, anal-sex, utflod, suge, slikke, runke, fingre, klamydia... du kan spørre om alt her i Juntafil!" Det var ikke meg, men jeg har opplevd akkuratt det samme Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg skal på jobb klokken 7 i morgen og jobbe hardt frem til kl 16. Buhuuuuu. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Ehtram: I point the almighty finger at Chuck. Edit: Jeg synes oppriktig synd på deg Lakus. Endret 28. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg danser, samtidig som jeg ligger sengen og danser samtidig Løyner jeg har servert på nettet ofte: Att jeg er kvinne Att jeg fapsturberer hele tiden Att jeg er 14 (Jeg er 13 ) Att jeg liker disco Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Nå skal jeg ta meg en "synessyndpåmegselvsommåjobbenoesomegentligerheltvanligjobbdagmensomernoenyt tformeg"-røyk. Endret 28. april 2009 av Lakus Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Takk RoR ^_^ da er det Buymore-time... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Det var en veldig lang røyk, ikke dra inn alt på en gang da. Edit: It was an honor to serve my lady. ^_^ Endret 28. april 2009 av Rider of Reason Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor er det ikke flere kvinnelige gamere? Friker jeg dem ut? Det er jo bare Eplefe, Ehtram og Lakus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå