Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skjønte spøken ja^^

Hva er BUP?

Barne- og Ungdomspsykiatrisk. PPT er Pedagogisk-psykiatrisk tjeneste.

Hvordan visste du det? :/

Haha. Jeg har vært hos diverse psykologer og sosionomer og spesialpedagoger siden jeg var ... åtte. Ca. Litt før, om man teller med spesialpedagoger, faktisk. Siden jeg var seks, kanskje. Men jeg ga fort opp BUP, jeg går til privatpsykolog.

Edit: Og PPT ville ikke ha meg lenger etter at jeg ble tretten. 8D

Endret av Eplefe
Lenke til kommentar
BUP og PPT i Fredrikstad. Jeg går ikke der lenger, men de styrer livet mitt. Forbanna jævler.

Æsj. Jeg var heldig og hadde Paal Zeiner som jeg gikk hos, men dette var i Drammen da.

BUP betyr vel Barne og Ungdoms ettellerannet... Dit kommer barn og ungdom som ikke har det så greit.

Lenke til kommentar

De tror de hvet om alle probleme dine, og hvordan de kan fikse de. Men de har bare gjort livet mitt værre.

Jeg skjønte spøken ja^^

Hva er BUP?

Barne- og Ungdomspsykiatrisk. PPT er Pedagogisk-psykiatrisk tjeneste.

Hvordan visste du det? :/

Haha. Jeg har vært hos diverse psykologer og sosionomer og spesialpedagoger siden jeg var ... åtte. Ca. Litt før, om man teller med spesialpedagoger, faktisk. Siden jeg var seks, kanskje. Men jeg ga fort opp BUP, jeg går til privatpsykolog.

Edit: Og PPT ville ikke ha meg lenger etter at jeg ble tretten. 8D

BUP er jo så smarte. De ga meg noen lykepiller jeg hater og nå er problemet ''løst''... NOT!

Lenke til kommentar

Ikke for å snakke ned til noen av dere som har vært hos folk som hjelper dere (tvert imot, det er kjempefint å få ekstra støtte!) men jeg er utrolig glad for at jeg aldri har trengt noe sånt. Kommer fra en sunn og frisk familie (mor, far og to barn!) uten noen psykiske problemer. Hadde en periode en kar som var hos oss noen helger fordi foreldrene hans var skilt og han trengte en "familie å være hos" for å se hvordan en "korrekt" familie oppførte seg.

Vaenas, hva er det han ber deg gjøre? Bagateller eller kommandering?

Lenke til kommentar
Noen som kan hjelpe meg med det fakta at min far tror han kan beordre meg til å gjøre det han vil? Som jeg sa så eier han meg ikke, og kan derfor ikke bruke meg som en slave som skal bøye meg etter hans vilje.

Bare vask koppen og get over it!

Lenke til kommentar
BUP er jo så smarte. De ga meg noen lykepiller jeg hater og nå er problemet ''løst''... NOT!
Piller fikk jeg uansett hvilken retning jeg snudde meg i. Men du må være mottagelig for hjelp, ellers kan de faktisk ikke gjøre annet enn å faktisk gi deg piller.
Ikke for å snakke ned til noen av dere som har vært hos folk som hjelper dere (tvert imot, det er kjempefint å få ekstra støtte!) men jeg er utrolig glad for at jeg aldri har trengt noe sånt. Kommer fra en sunn og frisk familie (mor, far og to barn!) uten noen psykiske problemer. Hadde en periode en kar som var hos oss noen helger fordi foreldrene hans var skilt og han trengte en "familie å være hos" for å se hvordan en "korrekt" familie oppførte seg.
Jeg har fått høre ganske mange grunner til at jeg er ødelagt i hodet, men det at foreldrene mine er skilt har ALDRI vært en av dem. Så det der "mor, far og barn"-drittpreiket kan du stikke opp et visst sted. Selvfølgelig er du heldig som har sluppet å måtte sitte i timevis på et psykologkontor og knaske piller hver morgen for å komme deg igjennom dagen, men jeg tror nok ikke det at du har begge foreldrene dine i samme hus har vært en kjempeavgjørende faktor i det. Endret av Eplefe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...