Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, jeg synes det er bedre å ha en om, gangen, for da er de ikke i veien i det minste. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 er ferdig med spansklekse og avisa nå, har øvd godt til krlprøven i morgen, og har nå fått en bf heroes beta-key. slaø bli godt å chille litt nå Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 bf:H er for tiden nede. Holder meg oppdatert via Twitter ...still...working...on...it...we know how anxious you guys are! bear with us! 4 minutter siden Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 crap.. håper de får fikset det om ikke så alt for lenge Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå har jeg virkelig gitt opp menneskeheten. Jeg tror ikke vi kommer oss noe mye lengere enn til månen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Neivel? Er det på grunn av en poll på et (forholdsvis) lite spillforum i nasjonen Norge? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 I need to play BF:H! i just have to! Jeg og. Jeg hadde avtale med Ercles om og spille nå men siden er nede. Har ikke fått lov til og bruke dataen før nå heller. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må jo tenke på at det er blandt norges smarteste ungdom som sitter her om vi ser tilbake på iq testene for en tid tilbake! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Faen. Jeg er jævli frustrert, Sinna og lei meg. BUP sender familien min og meg på forbedringskurs. Jeg syntes vi har det fint og jeg har ikke noe lyst. Jeg har sagt att jeg er villig til og begynne på skolen og arbeide så hard jeg kan uten og protestere om jeg får slipep og dra dit, men det driter de i. Håper menneskeheten dør ut snart. Forbanna rovdyr. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Laland: Skal du bli far? Hvor i ******* er den siden der man skal laste ned den pluginen for Battlefield Heroes? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Må jo tenke på at det er blandt norges smarteste ungdom som sitter her om vi ser tilbake på iq testene for en tid tilbake! Og en poll i en chattetråd har mye å si? Her er vi for å slappe av, for å ta en pause fra de ellers altfor gløgge innleggene vi poster rundt om i forumet! Faen. Jeg er jævli frustrert, Sinna og lei meg. BUP sender familien min og meg på forbedringskurs. Jeg syntes vi har det fint og jeg har ikke noe lyst. Jeg har sagt att jeg er villig til og begynne på skolen og arbeide så hard jeg kan uten og protestere om jeg får slipep og dra dit, men det driter de i. Håper menneskeheten dør ut snart. Forbanna rovdyr. Hvis du skal tilbake på skolen, spør læreren din om og/å reglene. De er geniale når man kan dem! Haha, nei, jeg blir neppe pappa med det første. Bare spøkte litt noen sider tilbake! Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg så akkurat ferdig ukens episode av tbbt og jeg holder på å le meg i hjel Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Samma faen. Jeg har gitt opp rettskriving for lenge siden. Jeg failer i allt. Laland: Skal du bli far? Hvor i ******* er den siden der man skal laste ned den pluginen for Battlefield Heroes? play.battlefield-heroes.com men den er nede nå. Fuck. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal man laste den ned der? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skal man laste den ned der? Du'h. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Faen. Jeg er jævli frustrert, Sinna og lei meg. BUP sender familien min og meg på forbedringskurs. Jeg syntes vi har det fint og jeg har ikke noe lyst. Jeg har sagt att jeg er villig til og begynne på skolen og arbeide så hard jeg kan uten og protestere om jeg får slipep og dra dit, men det driter de i. Håper menneskeheten dør ut snart. Forbanna rovdyr.Jeg vil tro det er en grunn til at BUP vil sende dere dit. Hva er grunnen til at du ikke går på skolen igjen? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Faen. Jeg er jævli frustrert, Sinna og lei meg. BUP sender familien min og meg på forbedringskurs. Jeg syntes vi har det fint og jeg har ikke noe lyst. Jeg har sagt att jeg er villig til og begynne på skolen og arbeide så hard jeg kan uten og protestere om jeg får slipep og dra dit, men det driter de i. Håper menneskeheten dør ut snart. Forbanna rovdyr. Nå er jeg litt usikker, men går du på BUP i Drammen? Hørtes kjipt ut. Jeg har vært på BUP selv nemlig. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 What? Skal Laland bli far? Gratulerer! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) BUP og PPT i Fredrikstad. Jeg går ikke der lenger, men de styrer livet mitt. Forbanna jævler. What? Skal Laland bli far? Gratulerer! Spøk. Selvom du kanskje skjønte det. Endret 28. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå