Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

hmm. nei si det.. det er iallefall ikke så veldig mye.

Jeg gikk forbi noen unger som var ute å lekte på vei fra skolen. Og det som var så merkelig var at det gjorde akkurat det samme som lillesøsteren min gjør, og som jeg gjorde da jeg var lite, nemlig det å skifte dialekt under leken.

Og da selvfølig til østlandsk, det kommer sikkert av at det meste på tv enten er på østlansk eller dubbet til det. Jeg synest iallefall det er utrolig vittig å høre på den store forskjellen mellom dagligtalen og "leketalen" :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Huh. Er bare litt rart når det skjer noen du har vært.. uhh.. tett innpå for et par år siden. Setter ting litt i perspektiv. Velvel, får håpe hun takler det da. Moren døde av kreft for to og et halvt år siden og hun taklet det ganske bra, så får håpe hun er sterk nok for dette.

Lenke til kommentar

En venninne av meg fikk barn rett etter hun fylte 19 og det har gått veldig bra. Har også fått høre at ei annen en var gravid med tvillinger, men hun tok abort. Sistnevnte er rimelig hemmelig, men siden ingen jeg kjenner leser dette forumet, eller noen andre forum, regner jeg med at det går bra. Nå er vel 16 kanskje litt i yngste laget, men om man er gravid betyr ikke det at en må beholde barnet.

Lenke til kommentar
*snip*

Hun var ikke 16 når befruktningen skjedde, så er nok absolutt i yngste laget. Fatter ikke at de ikke passet mer på, brukte piller eller vurderte abort. Det er nok ulovlig så langt på vei som ho er nå.

Wow, fikk akkurat bekreftet noe.. en i parallelklassen min, i en alder av 16 år, er gravid! Snakk om å ødelegge mange muligheter tidlig.. :-/

Du er faren.

Lenke til kommentar
You want to be? B)

Okey ;)

Dette må være femte gange(i dag) jeg har vandret inn uforberedt i heroes tråden (jeg hater spoilers...)

Og ja Jonas jeg vet jeg ikke burde klage, men det er bare veldig frustrerende.

Laland: Det var noe merkelig med den kombinasjonen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...