Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Åja... Trenger ikke den jeg, blir ikke syk :p Men hva er det som er så ille med svineinfluensa?

Hur hur. Litt historiekunnskap, så vet du at de med sterkest immunforsvar er mest utsatte (det som gjør sykdommen farlig er at den får immunforsvaret ditt til å gå berserk og angripe seg selv). Det er en grunn til at det var mest unge voksne som døde av spanskesyken, lxm.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar
Hur hur. Litt historiekunnskap, så vet du at de med sterkest immunforsvar er mest utsatte (det som gjør sykdommen farlig er at den får immunforsvaret ditt til å gå berserk og angripe seg selv). Det er en grunn til at det var mest unge voksne som døde av spanskesyken, lxm.
Jeg synes "jeg blir aldri syk"-argumentet er litt søtt, jeg. Lungene mine hveser, og det er litt ubehagelig. Men, jeg hoster ikke like... dypt (?) som jeg gjorde i går og på søndag, så jeg antar jeg er på bedringens vei. Feires med røyk og questhunting i fallout. Jeg spilte dead space da jeg ikke fikk sove i natt. Det var et (mildt sagt) dårlig valg. Jeg trodde jeg var vokst i fra hele greien med hjertet i halsen mens jeg spilte. ._.
Lenke til kommentar

Når skal du slutte å bli overasket over at BF: Heroes ikke virker ordentlig FORDI DET ER EN BETA? Og istedenfor å poste 24 innlegg i døgnet her, hvorfor ikke lage eller lese i en egen tråd ang Battlefield: Heroes? Vil tro du hadde fått mye mer hjelp der. Du har jo ikke fått noe her :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Hadde det vært noe å skryte av hvis man hadde fått det, havet i avisa og slik? "Wow, det er han som har fått fugleonfluensa"? Ikke at jeg planlegger altså.

Lenke til kommentar
Battlefield Heroes var for øvrig rimelig kjedelig. Sånn, grunnleggende, ikke fordi det var en beta.

Alfa er for øvrig fasen før beta, kjære. Den er om mulig enda verre.

Ja, jeg vet egentlig det. Brain glitch ftw. ._.

JEG MENTE RETAIL OG DET SKJØNTE DERE. :<

Lenke til kommentar
Når skal du slutte å bli overasket over at BF: Heroes ikke virker ordentlig FORDI DET ER EN BETA? Og istedenfor å poste 24 innlegg i døgnet her, hvorfor ikke lage eller lese i en egen tråd ang Battlefield: Heroes? Vil tro du hadde fått mye mer hjelp der. Du har jo ikke fått noe her :p

Jeg har gjort det. Og jeg har ikke klaget på att den disconecter lenger etter dere klaget på det. Men dette var jo ikke bare en bug, jeg får jo ikke spille spillet i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...