Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nei, det er jo det som er poenget. Det er jo ikke noe å være bekymret for, men det vil media at vi skal være - fordi det selger. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Åja... Trenger ikke den jeg, blir ikke syk Men hva er det som er så ille med svineinfluensa? Hur hur. Litt historiekunnskap, så vet du at de med sterkest immunforsvar er mest utsatte (det som gjør sykdommen farlig er at den får immunforsvaret ditt til å gå berserk og angripe seg selv). Det er en grunn til at det var mest unge voksne som døde av spanskesyken, lxm. Endret 28. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Sånn da var dagens gjøremål over. Har ringt søstra og min tidligere sjef og gratulert dem med dagen! Hva skjer her i forum land da? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hur hur. Litt historiekunnskap, så vet du at de med sterkest immunforsvar er mest utsatte (det som gjør sykdommen farlig er at den får immunforsvaret ditt til å gå berserk og angripe seg selv). Det er en grunn til at det var mest unge voksne som døde av spanskesyken, lxm.Jeg synes "jeg blir aldri syk"-argumentet er litt søtt, jeg. Lungene mine hveser, og det er litt ubehagelig. Men, jeg hoster ikke like... dypt (?) som jeg gjorde i går og på søndag, så jeg antar jeg er på bedringens vei. Feires med røyk og questhunting i fallout. Jeg spilte dead space da jeg ikke fikk sove i natt. Det var et (mildt sagt) dårlig valg. Jeg trodde jeg var vokst i fra hele greien med hjertet i halsen mens jeg spilte. ._. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hører på Rick Astley - Never gonna give you up Gode minner. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 FAEN I HELLVETTE! BF:H vil ikke oppdatere, og den må oppdatere for og spille Noen som har samme problem? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Når skal du slutte å bli overasket over at BF: Heroes ikke virker ordentlig FORDI DET ER EN BETA? Og istedenfor å poste 24 innlegg i døgnet her, hvorfor ikke lage eller lese i en egen tråd ang Battlefield: Heroes? Vil tro du hadde fått mye mer hjelp der. Du har jo ikke fått noe her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Nå har du begynt å dobbeltposte på hver side Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 At spillet ikke fungerer skikkelig og har glitches er halve poenget med betatesting. Hvis du ikke vil ha noe av det, så får du vente til alfa-release. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen Gamere, dere er i live fremdeles ser jeg. Svineinfluensaen har ikke tatt dere. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Battlefield Heroes var for øvrig rimelig kjedelig. Sånn, grunnleggende, ikke fordi det var en beta. Alfa er for øvrig fasen før beta, kjære. Den er om mulig enda verre. Endret 28. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Skjønner ikke hvorfor hver spiller skal tåle mer enn en Berserker ifra Gears of War på syre? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hadde det vært noe å skryte av hvis man hadde fått det, havet i avisa og slik? "Wow, det er han som har fått fugleonfluensa"? Ikke at jeg planlegger altså. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg syns BF:H var ganske underholdene selv om det har sine små problemer og ustabilitet men sånn er da beta versjoner også da. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Battlefield Heroes var for øvrig rimelig kjedelig. Sånn, grunnleggende, ikke fordi det var en beta. Alfa er for øvrig fasen før beta, kjære. Den er om mulig enda verre. Ja, jeg vet egentlig det. Brain glitch ftw. ._.JEG MENTE RETAIL OG DET SKJØNTE DERE. :< Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg spiste svine kjøtt på søndag, burde jeg være redd? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ja. Du kommer til å dø innen torsdag om du ikke spiser 3,14 gram med salt, 4 kyllingvinger og ett kålhode. Tror dere lolidue nå gråter i et hjørne pga vår klaging på hans klaging? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Når skal du slutte å bli overasket over at BF: Heroes ikke virker ordentlig FORDI DET ER EN BETA? Og istedenfor å poste 24 innlegg i døgnet her, hvorfor ikke lage eller lese i en egen tråd ang Battlefield: Heroes? Vil tro du hadde fått mye mer hjelp der. Du har jo ikke fått noe her Jeg har gjort det. Og jeg har ikke klaget på att den disconecter lenger etter dere klaget på det. Men dette var jo ikke bare en bug, jeg får jo ikke spille spillet i det hele tatt. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Å si at det ikke er en bug er vel å ta litt hardt i. Det er bare en mer seriøs en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå