Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Eplefe SOVNET.Det gjorde hun IKKE, hun bare fikk ikke sendt melding til deg og lå og var fornærmet for at du ikke svarte ganske lenge. x) Men det kunne jo ikke jeg vite. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men det kunne jo ikke jeg vite. Nei, det kunne du ikke. Jeg har sovet to timer i natt, og jeg fikk ikke oppmerksomhet fra noen (trodde jeg, i hvert fall). Så jeg lå og leste André Bjerke sine diktsamlinger. Jeg er svimmel av rimord. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Lakus sin skoledag er over. Hurra. Hva står på her i denne underfulle tråd? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg er awesome og har laget twitter-greie. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 I simply must follow you, like an adoring fan. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ferdig med fysikktentamen, gikk ikke så veldig bra, men i alle fall kan jeg slappe av nå... Oh wait, IT innlevering. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Vanskelig å hjelpe når du ikke forklarer bedre enn du gjør. Jaja. God morgen uansett Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 God morgen lolidude. Måtte le da jeg så kommentaren din i DNFK om at gamer.no folkene bare sover:p Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Fikk lyst til å se en episode av DW. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Haha, godt humør nå. FrP går ut av byrådet i Bergen. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Men ikke for den siviliserte verden! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg hadde gitt deg en klem, om du ikke hadde hatt så skummel avatar Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Slap a bumbersticker on it and call it a Mexican. Mexicans are nice and fluffy - perfect hugging material. Oh wait, they are HIGHLY FUCKING CONTAGEOUS! It's silly how the media manages to turn this little event into something that is supposed to wipe out the human race. By the time it could hit Norway, or even Europe, an antidote will have been in criculation already. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Slap a bumbersticker on it and call it a Mexican. Mexicans are nice and fluffy - perfect hugging material. Oh wait, they are HIGHLY FUCKING CONTAGEOUS! It's silly how the media manages to turn this little event into something that is supposed to wipe out the human race. By the time it could hit Norway, or even Europe, an antidote will have been in criculation already. Hva snakker du om?!? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mexico ... sykdom ... oppstyr i Media ... sover du under en stein? Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 (endret) Han snakker om svineinfluensa. #SWINE FLU. Norge har en avtale med en eller annen legemiddelgigant. Fire måneder, så har vi vaksiner til hele befolkningen. GlaxoSmithKline, het de. Endret 28. april 2009 av Zealuu Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Dere må ha lykke til med både tentamen og eksamen begge to Når er det du skal opp Atsjonas? Hadde klokka 10, gikk rett i dass. Misforsto oppgaven, og trodde jeg skulle snakke om enten abort eller aktiv dødshjelp, ikke begge to. Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Mexico ... sykdom ... oppstyr i Media ... sover du under en stein? I under en stein, men har ikke sett på tv så mye i det siste, lest aviser eller hatt kontakt med verden. Han snakker om svineinfluensa. #SWINE FLU. Norge har en avtale med en eller annen legemiddelgigant. Fire måneder, så har vi vaksiner til hele befolkningen. GlaxoSmithKline, het de. Åja... Trenger ikke den jeg, blir ikke syk Men hva er det som er så ille med svineinfluensa? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Er dere virkelig redde for det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå