Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Æsj, torner her og. Må slå av alt da. Snart... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Gir meg nå jeg. Frustrert over en data som ikke fungerer og irritert over en nynorsk stil imorra. Good shit! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Er nå riktig tidspunkt å nevne at jeg kun har en time norsk og en time teori om maling før jeg er ferdig i morgen? Er det det Laland? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Virker ikke PC-en du bygget? Makan. Jeg har spansk heldagsprøve i morgen, noe jeg virkelig ser frem til. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg har framføring om Ivar Aasen jeg ikke har begynt på. Jeg får se om jeg tar den i natt eller om jeg framfører uten å ha øvd. Det går sikkert fint. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Dere skal være glad dere fortsatt går på skole. Makan til bekymringsløst liv. Jeg skulle gjerne byttet plass med en av dere. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Hvem har ikke ett eller annet i morra (fysikktentamen og IT innlevering i morra). Ya, sure Snorre, du tenkte vel sånn når du gikk på videregående og^^? Men ja, skjønner at ting er litt mer seriøst senere. Nå må jeg slå av nettet for å være på den sikre siden... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da har jeg publisert et nytt innlegg på min blogg. Men nå legger jeg meg. Natta! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Så bekymringsløst er det ikke. Jeg er ganske nære å ikke komme inn på den skolen jeg vil ha, og hvis jeg ikke klarer det har jeg ingen venner på den skolen jeg begynner på :/ Det suger ganske hardt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skal snakke om aktiv dødshjelp imorgen. Ganske enkelt tema. God natt. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg skal snakke om Ingvar Ambjørnsen og hans forfatterskap i overimorgen. Skal også vise en filmsnutt fra en Elling-film, en filmsnutt med pupper og ukontrollert ereksjon. ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meh, BH: Heroes har hengt seg opp. Hvorfor skal det alltid være så mye styr når man skal gå til desktop..? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Meh, BH: Heroes har hengt seg opp. Hvorfor skal det alltid være så mye styr når man skal gå til desktop..? Enig, får du også ''connection lost''? Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Nei, det bare hang seg opp. Angående disconnect har jeg bare fått det en gang i dag, og jeg er allerede level 5 elns. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da er det noe med dataen min <_< Får lage en tråd om det på diskusjon imorgen. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Da var jeg ferdig med dollhouse for kvelden, og tror jeg går til sengs nå. God natt alle sammen ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 RoR, gief episk nattahilsen sånn at jeg kan gå til sengs med god samvittighet og søte drømmer! Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Og med en dobbelpost og ingen nattahilsen sniker jeg meg ut for i dag. God natt Snorre, det virker som du er den eneste som våker over SO tråden i natt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå