lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Ferdig med en stoooooooooooooor porsjon kinamat. Ris+ Saus bokbs + Sels nuggets på størelse med en knyttneve og en vårrull. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Litt deja vù: Først leser jeg det lolidude sier på Twitter, og så her. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Til dere som ikke har BF beta key enda: http://www.battlefield-heroes.com/news/giv...-more-beta-keys Fort dere! Lenke til kommentar
Gcduden Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Funka ikke det. Happy Tree frinds er win! Endret 27. april 2009 av gctoffen Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Vet hvordan det føles Lakus. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du har jo ikke twitter Ehtram Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Happy Tree frinds er win! Whiteklædd. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er ekkelt. Fikk Deja vù tidligere i dag også. Litt større da. Selv om jeg visste jeg aldri hadde vært der vi jobbet i dag, så var det ett øyeblikk jeg virkelig følte at jeg hadde vært på det samme stedet og ... vel, dere vet jo hvordan Deja Vù fungerer så jeg trenger ikke forklare. Du har jo ikke twitter Ehtram Jo Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg logget meg inn og satt meg opp på BF: Heroes beta key listen (i går,) men har ikke fått noen mail enda. Noen som vet om når det kommer refill. Og, er det noe sted hvor jeg kan finne ut hvilken plass jeg er i i køen? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Du har jo ikke twitter Ehtram Yes she does. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 For å si det sånn: Jeg registrerte meg op for en Betanøkkel for ca to måneder siden, og jeg har ikke fått noe. Stor forskjell på når forskjellige personer får nøkkelen. Enkelte har ventet siden det ble annonsert en Beta, og andre fikk den dagen etter de registrerte seg i forrige uke. Verden er urettferdig. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Finner den ikke nei, men her er det en link som sier "Sprengte vekk tre fingre", noe jeg antar må være riktig sak. Denne leder deg bare til hjemmesiden, men den blir vel kanskje aktivert senere. Er det han som heter fredrik? Fant en link, se her. Jaja, nå kan han iallefall bli en trophy whore. En positiv ringvirkning av å ha mistet flere fingre er at familienhar gått til innkjøp av Playstation. Spill er nemlig en fin hjelp nårFredrik skal trene opp hånden sin. Men det er faen meg for jævelig Endret 27. april 2009 av Paisley Lenke til kommentar
Essem Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Det er riktig artikkel, Paisley. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Lolhegotanplaystation?Xbawksistherealthingheshouldknowthat!HishandwillneverbeokwhenheisplayingonthePStriple!lol Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg logget meg inn og satt meg opp på BF: Heroes beta key listen (i går,) men har ikke fått noen mail enda. Noen som vet om når det kommer refill. Og, er det noe sted hvor jeg kan finne ut hvilken plass jeg er i i køen? Nei, det kommer til og ta opptil 6 måneneder. Bruk heller linken under: For å si det sånn: Jeg registrerte meg op for en Betanøkkel for ca to måneder siden, og jeg har ikke fått noe. Stor forskjell på når forskjellige personer får nøkkelen. Enkelte har ventet siden det ble annonsert en Beta, og andre fikk den dagen etter de registrerte seg i forrige uke. Verden er urettferdig. http://www.battlefield-heroes.com/news/giv...-more-beta-keys Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Wat, playstation curen har bivirkninger. PlayStation Palmar Hidradenitis Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Jeg fikk låne beta-accounten til en venn, heter Kidnet. Noen som vil spille? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Jeg fikk låne beta-accounten til en venn, heter Kidnet. Noen som vil spille? I sure do. Jeg bruker l0lidude nå. Endret 27. april 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 http://www.battlefield-heroes.com/news/giv...-more-beta-keys Jeg har en nøkkel nå, men jeg får ikke logget på pga Error 1002. Fikk en nøkkel av noen andre, you see. Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 (endret) Ok, må bare få installert spillet Loli. Edit: @Lakus: Jeg kan ikke bli eid av meg selv Endret 27. april 2009 av Error Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå